bugge -jenta Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Må bare fortelle en historie i disse krimtider på TV. Vi har en gammel, men meget god VHS som tok repern for noen måneder siden. Onkler og alt av mannebein har selvfølgelig dratt ut og riglet på ledninger og alt det slike folk gjør når de skal fikse elektriske artikler. Småen var selvfølgelig lei seg, siden han har mange barneVHS- filmer. Og jeg synes det var litt dumt, til tross for ny dvd. Det var så greit å ta opp. Plutselig en mørk kveld, begynte den å leve igjen. Lysene var kommet på, og alt funka. Da var det flere mnd siden siste livstegn. Ingen hadde rørt den. Nå lever den sitt eget liv. Akkurat nå lever den, men for en liten stund siden var den død.. Seriøst, jeg skjønner det må ha med strøm å gjøre, men det er litt spooky når du sitter i sofaen alene og lysene plutselig skrus på. Det har skjedd meg to ganger. Jeg er heldigvis ikke lettskremt:) 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Det er jo helt i påskens ånd det, å stå opp fra de døde 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 Det er jo helt i påskens ånd det, å stå opp fra de døde Joda, men den har levd i hele påsken, så der glipper den teorien. 0 Siter
Gjest nickless Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 (((grøss))) ...og så nå i disse krim-påske-tider da....! Jeg sovnet en natt på sofaen. Fyrte med ved inntil ca kl 20, da døde flammene ut. jeg sovnet av etter siste filmen den natta. Så våknet jeg 04.15 (jeg så på klokka), gikk ut på kjøkkenet og tente meg en røyk. Mens jeg sitter der buldrer det plutselig fra vedomnen, jeg går inn på stua og der brenner det voldsomt. Vet at det nok har ligget glør og ulmet leeenge, men nifst var det. Jeg fikk hvertfall ekle tanker. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.