Gå til innhold

Medisinresepter oh hvor dere psykiatere jobber..


bugge -jenta

Anbefalte innlegg

bugge -jenta

Hei ! Hvis jeg er rask kanskje du ikke går av nett. Vi to har jo diskutert bruk av medisiner og Paralgin Forte før. Tror du ikke at det er forskjellig på en som arbeider et sted som deg, og en som får tilsendt oss håpløse kasus som har smerter og ørten fysiske diagnoser som bekkenleddsyndrom, trigeminusnevralgi, stresshodepine, migrene, muskel, leddsmerter. Overgrep, angst. depresjon. 2 år invalid i en seng. Sendt rundt og rundt i ensomhet i 15 år. Hver gan min Psyk (6 år nå, psykoanalytisk tilnærmin med kognitive innslag) Vedder på du kjenner ham Skriver ut med Som P.F må han frem med kalkulator, eller jeg har regnet ut på forhånd. Sist, dårlig periode. Snitt 0,6 tablett hver dag i snitt. Aldri over tre.

Hadde din bruk av utskriving forandret seg. Det kutrer jeg svært på. Min lege skriver stort sett aldri ut vival(ekstren panikkangst) Rivotril, njet.Vil gjerne ha en liten kommentar. Min psyk har hatt en liknende stilling som deg en gan, men jobber nå privatmed støtteordning. Pasienetene er deretter.

Alle skrivefeil tilskrives dårlige datatrening, ikke medisiner

Bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg ville ikke argumentere vedr. ulik forskrivningspraksis.

Jeg ville bare synliggjøre at Somadril kan gjøre mer med en enn å dempe ryggsmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Jeg ville ikke argumentere vedr. ulik forskrivningspraksis.

Jeg ville bare synliggjøre at Somadril kan gjøre mer med en enn å dempe ryggsmerter.

Tak for svar"

Det er greit. Er slett ikke uenig i det du skriver om somadril, som jeg personlig ikke har annen effekt av enn at jeg blir ruset.Med andre ord ingenting for meg.

Men synes det er et interessant og aktuelt område innenfor psykiatrien ulik medisineringspraksis innenfor de psykiatriske sykehusene, og oss som er ute på det åpne marked, enten hos psykiatere med trygdeordninger, eller de som er helt uten. Jeg lurte rett og slett på om det gikk an å si noe om det. Og tenkte andre kunne lure på det samme. Nå kan jeg spørre min psykiater neste time hvis jeg vil.

Forsatt god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...