Gå til innhold

gilmore girls

Gjest someone out there..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå som rory er sammen med dean igjen er det noe jeg lurer på, siden f.eks luke har uttalt at dean ikke er god nok for henne på grunn av at han har sviktet og såret henne tidligere osv..men sist rory var sammen med dean var det jo hun som sviktet ham, til fordel for jess...

skjønner ikke helt dette jeg.har nok ikke fått med meg alle de tidligere episodene,men ser dem i reprise nå, og skjønner ikke helt hva som egentlig har skjedd. i de tidligere episodene er er jeg kommet til at rory er sammen med jess, men hva skjer egentlig med dem?og hvordan og når finner dean og rory tilbake til hverandre? hehe er bare litt nysgjerrig på dette her, særlig siden jeg egentlig skulle ønske hun heller holdt sammen med jess..=)

Fortsetter under...

Skrevet

Trodde jeg hadde god oversikt over hva som skjedde i Gilmore Girls, tror bare jeg har missa 1 episode totalt... Men dette ble for vanskelig å svare på sånn med en gang gitt.

Bortsett fra hva som skjedde med Jess og Rory. Han stakk av. Så kom han tilbake på en snarvisitt, så stakk han av igjen. Synd igrunn, for han var jo så innmari søt, og det var liksom de to.

Fikk forøvrig nesten hysterisk anfall her i stad da jeg trodde jeg hadde glemt dagens episode, før jeg kom på at det ikke var i dag.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Vet ikke om dette svaret gjör deg klokere, men skal pröve å svare! Luke synes nok ingen er god nok for Rory uansett.. Tror han har en slags farsfölelse for henne. Selv om det egentlig var Rorys "feil" begge gangene det ble slutt med Dean (förste gang kunne hun ikke si jeg elsker deg tilbake til han, og andre gangen var det Jess).

Jess hadde en del personlige problemer, og klarte/ville ikke fullföre skolen. Noe som gjorde Luke sint. Så Jess dro til faren sin i California, uten å si noe til Rory. Han kom tilbake flere ganger, og sa bla. at han elsket henne, men Rory hadde kommet over han.

Dean gifter seg med Lindsey, selv om det er åpenbart at han fortsatt ikke har kommet over Rory. Han og L. krangler en del om penger, utdanning osv. Dean går til Rory og får stötte av henne. De får bedre kontakt, og det ender med at de blir sammen igjen. Dette skjer på slutten av sesong 4/begynnelsen på sesong 5.

Gjest Nyco den første
Skrevet

Trodde jeg hadde god oversikt over hva som skjedde i Gilmore Girls, tror bare jeg har missa 1 episode totalt... Men dette ble for vanskelig å svare på sånn med en gang gitt.

Bortsett fra hva som skjedde med Jess og Rory. Han stakk av. Så kom han tilbake på en snarvisitt, så stakk han av igjen. Synd igrunn, for han var jo så innmari søt, og det var liksom de to.

Fikk forøvrig nesten hysterisk anfall her i stad da jeg trodde jeg hadde glemt dagens episode, før jeg kom på at det ikke var i dag.

Og nå er fanden meg jeg også hekta, og sitter og spekulerer på hva skjedde i de episodene jeg ikke har fått med meg?!! Blir det noe med han Luke og morra til Rory?! HERREGUUUUD for en treig mann...hun kan jo gifte seg, få fire unger til og skille seg igjen før han får ut fingeren. *lever seg inn*

Morro å være mamma foresten? Deilig nå å trille i finværet!

Skrevet

Og nå er fanden meg jeg også hekta, og sitter og spekulerer på hva skjedde i de episodene jeg ikke har fått med meg?!! Blir det noe med han Luke og morra til Rory?! HERREGUUUUD for en treig mann...hun kan jo gifte seg, få fire unger til og skille seg igjen før han får ut fingeren. *lever seg inn*

Morro å være mamma foresten? Deilig nå å trille i finværet!

Herlig å være mamma! Det er det mest fantastiske som har skjedd i hele mitt liv. Utrolig nydelig. Og kjempedeilig å trille i sola ja, selv om det ikke blir noen flere-timers turer enda. ;)

Luke og Lorelai er kjærester i de nyeste episodene! :D (endelig)

Skrevet

Herlig å være mamma! Det er det mest fantastiske som har skjedd i hele mitt liv. Utrolig nydelig. Og kjempedeilig å trille i sola ja, selv om det ikke blir noen flere-timers turer enda. ;)

Luke og Lorelai er kjærester i de nyeste episodene! :D (endelig)

Han er jo en dott!

Annonse

Skrevet

Vet ikke om dette svaret gjör deg klokere, men skal pröve å svare! Luke synes nok ingen er god nok for Rory uansett.. Tror han har en slags farsfölelse for henne. Selv om det egentlig var Rorys "feil" begge gangene det ble slutt med Dean (förste gang kunne hun ikke si jeg elsker deg tilbake til han, og andre gangen var det Jess).

Jess hadde en del personlige problemer, og klarte/ville ikke fullföre skolen. Noe som gjorde Luke sint. Så Jess dro til faren sin i California, uten å si noe til Rory. Han kom tilbake flere ganger, og sa bla. at han elsket henne, men Rory hadde kommet over han.

Dean gifter seg med Lindsey, selv om det er åpenbart at han fortsatt ikke har kommet over Rory. Han og L. krangler en del om penger, utdanning osv. Dean går til Rory og får stötte av henne. De får bedre kontakt, og det ender med at de blir sammen igjen. Dette skjer på slutten av sesong 4/begynnelsen på sesong 5.

thanx!!nå ble jeg litt klokere! synes bare det er litt trist at jess er borte vekk jeg..:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...