Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Grumpy
Skrevet

Ja. Meget bra, tildels...Men med start klokka ett i natt og med innlagt nyheter, reklame og vær midt i er det et håpløst prosjekt...

Skrevet

Ja. Meget bra, tildels...Men med start klokka ett i natt og med innlagt nyheter, reklame og vær midt i er det et håpløst prosjekt...

Ja så det :-( Den er ferdig klokken 04 :-( Litt av en tid ja.. Men varer den 3 timer? For det pleier jo ikke å være pauser midt i filmen, ikke så lange iallefall..

Gjest Grumpy
Skrevet

Ja så det :-( Den er ferdig klokken 04 :-( Litt av en tid ja.. Men varer den 3 timer? For det pleier jo ikke å være pauser midt i filmen, ikke så lange iallefall..

Tett innpå ihvertfall, 2t 85 min.

Gjest Grumpy
Skrevet

øhm...assa det ble feil, selvsagt (seint nå) 171 minutter varer den hehe

Skrevet

Litt i det lengste laget.... Jaja får se :-)

Skrevet

2t og 85 min, blir vel sånn ca 3t og 15 min.....gjør det ikke? :-)

Skrevet

2t 85 min. er mer enn 3 timer :-)

Gjest Grumpy
Skrevet

2t og 85 min, blir vel sånn ca 3t og 15 min.....gjør det ikke? :-)

hehe gikk litt kjapt der gitt, men fullt så lang er den tross alt ikke :) filmen, mener jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...