Line Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sitter og ser en film på tv, hvor to karer har fått jobb på et slakteri. Jeg har hørt at det er MYE rart i pølser, men er det tilfelle at de putter både kuøyne og hode/hjernemasse i kverna før det blir stappet til pølser? Nå vokser pølser i munnen på meg uansett så lenge de ikke er laget av kalkun eller kylling, men må si jeg grøsset skikkelig her jeg sitter likevel da jeg så øynene som stirret fra kokekaret :-O *brrrrrrrrrrrrrr* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Fant et kuøyelokk i lungemosen en gang. Men spiser det fortsatt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Fant et kuøyelokk i lungemosen en gang. Men spiser det fortsatt:-) Man SPISER jo ikke moste lunger da! *Sjøsyk* :-o 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Yæk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Man SPISER jo ikke moste lunger da! *Sjøsyk* :-o Matretten ligger jo i kjøledisken, de tar vel ikke inn mat som ingen kjøper?:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucretia Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 "Jeg bestilte en pølse til. Gaten lå tom og øde på begge sider. Jeg kaldsvettet nå. Kom til å tenke på hva en pølse faktisk var for noe. Et dødt dyr malt til mos, og tilsatt allverdens kjemikalier. Et kadaver som man faktisk hadde presset tilbake i dets egen tarm! Hvem hadde kommet på denne sinnssvake ideen?" Sitat fra Elsk meg i morgen av Ingvar Ambjørnsen (Elling-bok). Spis soyapølser i stedet. Der er iallefall ingen øyne, eller hjernemasse. En kamerat av meg er utdannet butikkslakter. Det første han kuttet ut å spise, var pølser... Særlig de hvite store. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 "Jeg bestilte en pølse til. Gaten lå tom og øde på begge sider. Jeg kaldsvettet nå. Kom til å tenke på hva en pølse faktisk var for noe. Et dødt dyr malt til mos, og tilsatt allverdens kjemikalier. Et kadaver som man faktisk hadde presset tilbake i dets egen tarm! Hvem hadde kommet på denne sinnssvake ideen?" Sitat fra Elsk meg i morgen av Ingvar Ambjørnsen (Elling-bok). Spis soyapølser i stedet. Der er iallefall ingen øyne, eller hjernemasse. En kamerat av meg er utdannet butikkslakter. Det første han kuttet ut å spise, var pølser... Særlig de hvite store. Herved har jeg spist min siste pølse og. Æsj altså... jeg hadde en periode da jeg syntes det var godt, men det er mange år siden. Da jeg så de hadde Grillpølser av kylling og kalkun på SmartClub og Obs!, prøvde jeg den sorten, og de er faktisk ganske gode. De går an å spise uten å brekke seg. Og sosisser til jul, de er gode i små doser. DE nekter jeg å tro inneholder ekle ting! *gliser* Medisterpølser... nei takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bonde men pølsehungrig Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hjernemasse og ryggrad er nok ikke tillatt å bruke hvor tror du blir av brusk, ben og fett i kyllingen da? bryst, lår og vinger blir egne produkter. hva er det igjen av kyllingen som blir til pølser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hjernemasse og ryggrad er nok ikke tillatt å bruke hvor tror du blir av brusk, ben og fett i kyllingen da? bryst, lår og vinger blir egne produkter. hva er det igjen av kyllingen som blir til pølser? Haha... Så man MÅ bruke det som blir igjen altså, man kan ikke bruke av det samme?;o) Ja nå fikk jeg meg en god latter gitt, takk skal du ha:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 hjernemasse og ryggrad er nok ikke tillatt å bruke hvor tror du blir av brusk, ben og fett i kyllingen da? bryst, lår og vinger blir egne produkter. hva er det igjen av kyllingen som blir til pølser? Fettet går i pølsa, vingene er eget produkt, og bein og hode er ikke menneskeføde, såvidt jeg vet. Det er rent kyllingkjøtt som brukes i pølsa, men det er ikke mange prosentene med fett i dem. 11%, om jeg ikke husker feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 En ting jeg lurer veldig på er hva som egentlig befinner seg i kebabkjøtt? Er veldig glad i kebab, men har hørt noen ekle historier om hva kebab er laget av. Det verste jeg en gang hørte var at kjøttet var tilsatt sæd for å få fram den salte smaken. Æsj!! Men det tror jeg ikke noe på da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 En ting jeg lurer veldig på er hva som egentlig befinner seg i kebabkjøtt? Er veldig glad i kebab, men har hørt noen ekle historier om hva kebab er laget av. Det verste jeg en gang hørte var at kjøttet var tilsatt sæd for å få fram den salte smaken. Æsj!! Men det tror jeg ikke noe på da.. Hehehe... nei, det tror ikke jeg noe på heller. Det er sikkert tilsatt salt. Jeg har aldri smakt kebab, det nærmeste jeg har kommet er falafel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hehehe... nei, det tror ikke jeg noe på heller. Det er sikkert tilsatt salt. Jeg har aldri smakt kebab, det nærmeste jeg har kommet er falafel. Har du ikke smakt kebab?? Jøss i all verden.. Eller, det er kanskje ikke så utbredt andre steder enn på Østlandet?? Der jeg kommer fra, er det rundt 10 kebabsjapper i nærheten. Men kebab er ihvertfal godt så jeg håper kjøttet er rent og fint:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Har du ikke smakt kebab?? Jøss i all verden.. Eller, det er kanskje ikke så utbredt andre steder enn på Østlandet?? Der jeg kommer fra, er det rundt 10 kebabsjapper i nærheten. Men kebab er ihvertfal godt så jeg håper kjøttet er rent og fint:) Nei, jeg har ikke smakt kebab. Har bodd tre år i Oslo selv, og gått forbi kebabsjapper omtrent daglig, men lukta har holdt for meg. Det lukter julekaker! Kjøttet er sikkert aldeles rent og fint det. Regner med du ikke har funnet noe brusk i det enda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hehehe... nei, det tror ikke jeg noe på heller. Det er sikkert tilsatt salt. Jeg har aldri smakt kebab, det nærmeste jeg har kommet er falafel. Å, kebab som er så godt. Nam nam. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nei, jeg har ikke smakt kebab. Har bodd tre år i Oslo selv, og gått forbi kebabsjapper omtrent daglig, men lukta har holdt for meg. Det lukter julekaker! Kjøttet er sikkert aldeles rent og fint det. Regner med du ikke har funnet noe brusk i det enda *lol* julekaker??? Hva slags kebabsjapper er det du har gått forbi?? Men det er faktisk kjempe godt. Jeg spiser bare kjøttet da, uten dressing eller annet stasj. Satser på at kjøttet er bra jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 *lol* julekaker??? Hva slags kebabsjapper er det du har gått forbi?? Men det er faktisk kjempe godt. Jeg spiser bare kjøttet da, uten dressing eller annet stasj. Satser på at kjøttet er bra jeg Hehe... jammen det lukter jo julekaker! Noe ingefærlignende... Kjempegod lukt, men too much for meg å spise 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Å, kebab som er så godt. Nam nam. Spesialkebaben på Noah's? *sulten* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Spesialkebaben på Noah's? *sulten* når vi har vært på tur ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 når vi har vært på tur ) Avtale! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.