gutt223 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hei, gutt på 22 her! da jeg var 7-8 år ble jeg lagt inn på reuvatisme-sykehuset i oslo for noe legene kalte barne-leddegikt. jeg våknet opp en morgen og kunne ikke reise meg, problemet lå visst i knærne. ble heldigvis erklært frisk etter 3 år på piller. (husker ikke hva type)fra jeg var 13-14 år, og fortsatt den dag i dag, har jeg i perioder smerter\stivhet i div ledd. det kan gå mange måneder mellom hver gang dette ubehaget dukker opp, men så vedvarer smertene også en stund når de først kommer.. fram til jeg var 18-19 år var smertene og stivheten værst i hofte-ledd, men også litt i skuldere. hoftene mine var noen dager så ille at jeg hadde vondt for å i det heletatt gå normalt uten ekstreme smerter. per i dag er det da stivhet og smerter i (begge) skuldere som herjer mest hos meg.så det er sagt så har jeg aldri drevet aktivt med sport eller noen som helst form for belastende aktivitet. har heller ingen i familien som er plaget med noe lignende.jeg har ved flere anledninger oppsøkt lege opp igjennom årene. de har tatt div prøver, uten å finne ett svar. så har de bare prakket på meg en pillekur for betennelse, i noe som virker (fra deres side) som en enkel løsning i skyggen av det at de faktisk ikke kunne finne ut hva som egentlig er galt med meg...FRUSTRERT!!noen ide om hva som feiler meg?kommer jeg til å være krøpling før jeg fyller 30? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178934-periodiske-ledd-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.