Gå til innhold

Elastisk magebelte

Anbefalte innlegg

Gjest nickless

Etter bukplastikken og fettsugingen har jeg mye ubehag med magen.

Nå har det jo vært påskestengt i apotekene, og jeg har brukt en stram panty.

Kjenner at dette ikke er nok for strikken dekker ikke hele magen.

Noen her som vet om apotekene fører sånne elastiske magebelter,evt hvem fører slikt? Og hva må jeg betale for denslags?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178937-elastisk-magebelte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kovac

Hei..

Vet ikke om de selger slike belter på apoteket. Jeg kjøpte på Samaritt. Vet ikke om de har den butikken der hvor du bor, men det er en spesialbutikk for helseartikler. Beltet kostet et par hundre kroner, husker ikke helt eksakt beløpet lenger, er en stund siden. Det hjalp ihvertfall utrolig, og jeg ville ikke vært det foruten.

(Dersom de ikke har det på apoteket så vet de sikker hvor du kan få tak i det!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178937-elastisk-magebelte/#findComment-1201132
Del på andre sider

Gjest nickless

Hei..

Vet ikke om de selger slike belter på apoteket. Jeg kjøpte på Samaritt. Vet ikke om de har den butikken der hvor du bor, men det er en spesialbutikk for helseartikler. Beltet kostet et par hundre kroner, husker ikke helt eksakt beløpet lenger, er en stund siden. Det hjalp ihvertfall utrolig, og jeg ville ikke vært det foruten.

(Dersom de ikke har det på apoteket så vet de sikker hvor du kan få tak i det!)

Hei

Jeg ser de holder til et annet sted enn der jeg bor, men jeg skal høre på apoteket i morgen, forhåpentlig har de noe som hjelper.

Tusen takk for at du svarte!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178937-elastisk-magebelte/#findComment-1201391
Del på andre sider

Hei

Jeg ser de holder til et annet sted enn der jeg bor, men jeg skal høre på apoteket i morgen, forhåpentlig har de noe som hjelper.

Tusen takk for at du svarte!

Hei igjen

Er tilbake fra påskeferie. Det begynner så smått å bli bedre. Jeg har brukt magebelte hele tiden, det har til tider vært veldig ubehagelig og stramt. Men jeg har kjent at det er ubehagelig når jeg tar det av, får liksom ikke nok støtte. Jeg kjøpte belte på klinkikken, det var ganske dyrt 750 kr. Jeg fikk beskjed om å bruke det natt og dag i 2 uker, deretter i 4 uker på dagtid. I natt kan jeg ta det av for først gang, håper det går bra. Jeg har også brukt en hold-in body den har gitt ganske god støtte.

Hvordan føler du deg til nå? Jeg lurer fælt på om jeg klarer å begynne på jobb om en uke. Skal til legen å ta de siste "Stingene" i morgen. Det blir spennende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178937-elastisk-magebelte/#findComment-1201414
Del på andre sider

Gjest nickless

Hei igjen

Er tilbake fra påskeferie. Det begynner så smått å bli bedre. Jeg har brukt magebelte hele tiden, det har til tider vært veldig ubehagelig og stramt. Men jeg har kjent at det er ubehagelig når jeg tar det av, får liksom ikke nok støtte. Jeg kjøpte belte på klinkikken, det var ganske dyrt 750 kr. Jeg fikk beskjed om å bruke det natt og dag i 2 uker, deretter i 4 uker på dagtid. I natt kan jeg ta det av for først gang, håper det går bra. Jeg har også brukt en hold-in body den har gitt ganske god støtte.

Hvordan føler du deg til nå? Jeg lurer fælt på om jeg klarer å begynne på jobb om en uke. Skal til legen å ta de siste "Stingene" i morgen. Det blir spennende.

Hei!

Jeg har fått noen vonde knuter i magemusklene, prøver å massere men da gjør det vondt. Jeg tror ikke jeg har nok støtte, så jeg må innom apoteket for å høre der om et sånt magebelte.

Jeg har ikke råd til 750 kroner...

Jeg har brukt panty (stram) også om natten, fordi det gjør vondt når jeg går uten. Føler som deg at magen ikke får nok støtte.

Føler som om det ligger modeller-kitt under huden....når panty-linningen strammer oppe ved ribbeina, klumper detseg nede ved navelen- og omvendt.

Hadde ikke trodd denne operasjonen ville gi meg så mye ubehag, men jeg angrer ikke.Magen er flat som en pannekake og jeg har fått bedre resultat enn jeg faktisk regnet med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178937-elastisk-magebelte/#findComment-1201501
Del på andre sider

Hei!

Jeg har fått noen vonde knuter i magemusklene, prøver å massere men da gjør det vondt. Jeg tror ikke jeg har nok støtte, så jeg må innom apoteket for å høre der om et sånt magebelte.

Jeg har ikke råd til 750 kroner...

Jeg har brukt panty (stram) også om natten, fordi det gjør vondt når jeg går uten. Føler som deg at magen ikke får nok støtte.

Føler som om det ligger modeller-kitt under huden....når panty-linningen strammer oppe ved ribbeina, klumper detseg nede ved navelen- og omvendt.

Hadde ikke trodd denne operasjonen ville gi meg så mye ubehag, men jeg angrer ikke.Magen er flat som en pannekake og jeg har fått bedre resultat enn jeg faktisk regnet med.

Hei

Jeg hadde heller ikke trodd at de skulle være så ubehagelig med denne operasjonen. Selve såret har ikke vært vondt i det hele tatt. Men muskelen som er sydd sammen og ømheten i magen er over forventet.

Føler faktisk stor forskjell mellom å bruke magebelte eller ikke når det gjelder smerte. Prøvde å sove uten i natt, men måtte ta det på etter et par timer, etter det hadde jeg ikke vondt.

Var til undersøkelse i dag, alt så veldig bra ut. Jeg spurte om jeg måtte bruke dette belte i 6 uker til sammen om det gjorde noe om jeg tok det av en gang i blant. Jeg ble anbefalt på det sterkeste å bruke det hele tiden. Grunnen var at når det var blitt ordnet så mye i magen var det best at magebelte presset magen litt inn slik at det skulle gro så godt så mulig. Jeg håpte at jeg kunne slippe det dersom jeg skulle ut en kveld i løpet av disse 6 ukene. Da sa de at det hadde de aldri gjort iallefall....

Synes i grunnen det er rart at du ikke har fått beskjed om å bruke belte, mens jeg nesten ikke får ta det av i løpet av de neste 6 ukene.

Ellers er formen ganske fin når jeg tar det med ro, begynner faktisk å bli glad for at jeg gjorde dette, det var en stund jeg angret for det var så vondt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178937-elastisk-magebelte/#findComment-1202941
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...