Gjest milan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Bare for misjonærer(og andre religiøse), narkotikasalg og -handel, og barneskjendere og -mordere? Hva er bra med Kristiansand? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har jobba der to sommrer, på Fiskaa-verk. Trivdes veldig bra der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mAd Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sommeren! Jeg bodde der i tre år, og sommermånedene var herrlige, med quart og finvær og bading *sukk*. Resten av året var dritt da, så jeg gjorde trønder av meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innfødt Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har bodd her i 20 år. Alt blir en vane. Altfor mange bedehus, mange sneversynte..og "vi har det så greit" innstillinga. Men byen er passelig stor og oversiktlig. Koselig å gå i Markens. Naturen er nydelig, og sommeren er fantastisk deilig. Jeg markerer fremdeles veldig at jeg IKKE er sørlending. De er en egen rase for seg ; ) En får bare passe på å finne de rette folka å menge seg med. Jeg gidder ikke å tilpasse meg denne kristeligheten som florerer her, så jeg er god på å bruke påskehelga til ukristelige aktiviteter..hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest herregud da menneske Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har du ikke noe bedre å ta deg til en å skrive slike dumme innlegg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Han har kanskje fått seg en nesestyver i påska under sitt Kristiansandbesøg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har du ikke noe bedre å ta deg til en å skrive slike dumme innlegg? Dette er jo alt jeg vet om byen... Jeg trenger å vite mer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innfødt Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hia Baneheia Bystranda Bibba Herlig Land Frk Larsen Lauras kaffebar Quarten Odderøya Markens Protestfestivalen ...og alle mågene... er bra med Kristiansand 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Damene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna21365380663 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sommeren! Jeg bodde der i tre år, og sommermånedene var herrlige, med quart og finvær og bading *sukk*. Resten av året var dritt da, så jeg gjorde trønder av meg Er det virkelig bedre? Vi skal nemlig flytte til Trøndelag, men har vurdert Kristiansand.. så nå kan jeg endelig høre med en som har bodd begge steder.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isbeee Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kristiansand er en fin by, men ganske kjedelig. Ville gått for Oslo eller Bergen jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mAd Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er det virkelig bedre? Vi skal nemlig flytte til Trøndelag, men har vurdert Kristiansand.. så nå kan jeg endelig høre med en som har bodd begge steder.. For meg var det definitivt bedre, jeg er nærmere familien, har masse venner og er veldig lykkelig her. Og så liker jeg trøndere mye bedre enn sørlendinger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kristiansand er en fin by, men ganske kjedelig. Ville gått for Oslo eller Bergen jeg. Oslo er _helt_ utelukket. Syns ikke det er mye fornuftig å bo i den byen; egner seg best til ferieby. Spør du meg. Bæ'gen.. Hmm. Sikkert en fin by. Men. De folka der er jo direkte ekle. Hvis da ikke bare er slekta mi, da. Hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hia Baneheia Bystranda Bibba Herlig Land Frk Larsen Lauras kaffebar Quarten Odderøya Markens Protestfestivalen ...og alle mågene... er bra med Kristiansand Døh. Liker du måser?!?!?!?! Ja, for jeg regner med at "mågene" er måser. Ga'ia ga'ia ga'ia. De kan jeg klare meg uten. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kroppogsjel Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kristiansand er også for studenter som bedriver kuvelting vet jeg..... Bra med Kr.sand? Dyreparken vel!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Oppdrett av kronprinsesser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjersti S Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Liker Kristiansand veldig godt jeg, er der så godt som hver sommer (kun 2 sommere i hele mitt 27-årige liv jeg ikke har vært der, og en av gangene var det fordi jeg var sprekkeferdig gravid...). Bor i Trøndelag sånn ellers, men dersom jeg ikke hadde hatt omgangskretsen min og foreldrene mine her, så hadde jeg vel ikke vært akkurat negativ til å flytte til Kr.sand. Men nå skal det sies at jeg har massevis av slekt der (pappa er derfra), og jeg er genetisk "halv sørlending". Men hva som er bra? Tja, f.eks. klimaet, koselige gater i sentrum, nært til natur.. Tror egentlig jeg er litt inhabil her, for sørlandet er jo mitt "barndoms sommerparadis", (selv om jeg har vært der også på andre tider av året) så jeg har stort sett bare positive minner fra Kristiansand.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jiipp Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg har mast i fem år om å få med samboeren min dit og nå med to barn har han sagt vi skal prøve neste år, så jeg bare gleder meg!!! jeg har bodd der siden jeg var syv og nå bodd ti år i oslo, som jeg er sååååå lei av! Kristiansand er så veldig passe stort og har alt! flytt! det skal jeg gjøre:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna21365380663 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 For meg var det definitivt bedre, jeg er nærmere familien, har masse venner og er veldig lykkelig her. Og så liker jeg trøndere mye bedre enn sørlendinger Men hva med været/klimaet? Er vintrene i Kristiansand våte og vindete? Og i Trøndelag kalde og fulle av snø? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wet and windy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Men hva med været/klimaet? Er vintrene i Kristiansand våte og vindete? Og i Trøndelag kalde og fulle av snø? Her er det særdeles windy og vått ja. Kommer det noen ekstra kuldegrader med vind fra sjøen blir det enda mer guffent. Men det veier opp for de fine somrene her nede. De blir bare varmere og varmere ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.