Gjest den ekte noor Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Når rusmisbrukere blir satt på metadon, må de betale egenandel hver gang de henter ut medisin da? Er vist blitt en trend her i byen å tigge penger for å kunne gå ned på Solsiden og hente ut medisinen sin, så hadde vært greit å vite hvordan det faktisk er neste gang de kommer og spør etter penger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Finner ikke noe konkret om det, men etter det som står i linken, så ser det ut for at de må betale egenandel. http://www.fmr.no/index.php?id=235511&showtipform=1&cat=7702 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg møtte på to tiggere i Thomas Angellsgt her om dagen. Ble aldeles overrasket, det er første gang jeg har opplevd det i Trondheim! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg møtte på to tiggere i Thomas Angellsgt her om dagen. Ble aldeles overrasket, det er første gang jeg har opplevd det i Trondheim! Den penger til metadon tigginga har jeg møtt på i snart to år nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Den penger til metadon tigginga har jeg møtt på i snart to år nå... Jøss... jeg er ikke så ofte i Midtbyen og går, og når jeg først gjør det, er det når jeg løper fra skolen og til toget. Det kan kanskje ha en sammenheng Håper det ikke blir så veldig tydelig i bybildet med tiggingen, det er ikke så trivelig akkurat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jøss... jeg er ikke så ofte i Midtbyen og går, og når jeg først gjør det, er det når jeg løper fra skolen og til toget. Det kan kanskje ha en sammenheng Håper det ikke blir så veldig tydelig i bybildet med tiggingen, det er ikke så trivelig akkurat. Er jo i midtbyen hver dag, så jeg merker det kanskje bedre enn andre ja... En del av de samme som tigger hele tiden, håper heller ikke det sprer seg nei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kroppogsjel Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 De betaler ikke noe for det nei.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 De betaler ikke noe for det nei.... Var det jeg hadde på feelingen jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.