Gå til innhold

Utstående brystvorter

Anbefalte innlegg

Beach1365380837

Hei Jeg er en gutt på 25 med normalvekt som har et problem med brystvorter som for det meste er veldig oppblåste og utstående. 'Jeg har ikke problemer med størrelsen på brystvortene da jeg er fornøyd med de når de er kalde, men når det er varmt synes jeg det er veldig ubehagelig å være ute da jeg fokuserer veldig på dette. Jeg har lest om dette problemet hos andre, men alle sier at dette vil endre seg når puberteten er over. Vel, jeg er ganske sikker på at den er over hos meg. Hva kan jeg gjøre for å endre på dette? Finnes det inngrep som kan hjelpe? I såfall hvor mye vil dette koste? Jeg har lest at det er mulig å gjøre en lokalbedøvelse å forta en innsprøytning av kjemikalie som gjør brystvorten kald hele tiden. Hvordan fungerer dette? Er dette å anbelfale?Setter pris på alle svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178953-utst%C3%A5ende-brystvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Det eneste som kan være aktuelt er å redusere brystvortens størrelse kirurgisk hvis den er påfallende. Om dette ville være klokt i ditt tilfelle er umulig å si uten å ha sett deg. Jeg foreslår konsultasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...