Gå til innhold

Duppeditter

kyrillo

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere med alle duppedittene deres? Dvs. verktøy, muttere, spiker, tommestokker, slangeklemmer, pakninger, limtuber, pensler, osv. i det uendelige.

Noen tips? (Bortsett fra å bestille søppelcontainer altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorterer de i esker, bokser etc. Prøver å gjøre det, ihvertfall :-)

"...................................."

Jeg fantaserer om å lage et slags arkiv, slik at jeg kan gå rett ut i skap nr 7, åpne skuff nr 5 og hente en låsemutter i riktig dimensjon i den grønne boksen til venstre..

Husker du hva du har i alle disse eskene, eller må du til butikken og kjøpe nytt når du trenger noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å lage et slags arkiv, slik at jeg kan gå rett ut i skap nr 7, åpne skuff nr 5 og hente en låsemutter i riktig dimensjon i den grønne boksen til venstre..

Husker du hva du har i alle disse eskene, eller må du til butikken og kjøpe nytt når du trenger noe?

Jeg husker det sjelden, og derfor blir de stadig fullere og fullere :-)

Det fungerer ikke helt som det er tenkt, men jeg holder på at tanken fortsatt er god :-)

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slik gjør jeg det

Ha de i syltetøyglass. De er jo gjennomsiktige, så da ser man lett hva som er i glassene. De er jo også i forskjellige størrelser.

Lurt?

På andre rom, har du alt i fine kurver o.l. Da vet du hvor du har ting, og det er kjempelett å holde rent. F eks på badet er det bare å flytte kurvene, tørke støv, og sette kurvene på plass. Så slipper man rot og styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...