kyrillo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hva gjør dere med alle duppedittene deres? Dvs. verktøy, muttere, spiker, tommestokker, slangeklemmer, pakninger, limtuber, pensler, osv. i det uendelige. Noen tips? (Bortsett fra å bestille søppelcontainer altså) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sorterer de i esker, bokser etc. Prøver å gjøre det, ihvertfall :-) "...................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kyrillo Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Sorterer de i esker, bokser etc. Prøver å gjøre det, ihvertfall :-) "...................................." Jeg fantaserer om å lage et slags arkiv, slik at jeg kan gå rett ut i skap nr 7, åpne skuff nr 5 og hente en låsemutter i riktig dimensjon i den grønne boksen til venstre.. Husker du hva du har i alle disse eskene, eller må du til butikken og kjøpe nytt når du trenger noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg fantaserer om å lage et slags arkiv, slik at jeg kan gå rett ut i skap nr 7, åpne skuff nr 5 og hente en låsemutter i riktig dimensjon i den grønne boksen til venstre.. Husker du hva du har i alle disse eskene, eller må du til butikken og kjøpe nytt når du trenger noe? Jeg husker det sjelden, og derfor blir de stadig fullere og fullere :-) Det fungerer ikke helt som det er tenkt, men jeg holder på at tanken fortsatt er god :-) "....................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nederste skuffen på kjøkkenet ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slik gjør jeg det Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ha de i syltetøyglass. De er jo gjennomsiktige, så da ser man lett hva som er i glassene. De er jo også i forskjellige størrelser. Lurt? På andre rom, har du alt i fine kurver o.l. Da vet du hvor du har ting, og det er kjempelett å holde rent. F eks på badet er det bare å flytte kurvene, tørke støv, og sette kurvene på plass. Så slipper man rot og styr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har de inni et skap på kjøkkenet. Har ikke så mange sånne ting, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.