Champagne Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Tror jeg hadde betenkt meg, men hvorfor det egentlig? http://humor911.no/art.aspx?artID=1276 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Aldri i livet!! Jeg som knapt har lært meg at det går an å gå på do på kjøpesenter, med andre folk på andre siden av skilleveggen! Nei, vet du hva!!? Jeg klarer ikke å tisse hvis noen står på andre siden av døren, og hvis jeg kan se de, så er det nok ikke bedre. Dette er verre enn utedass! 0 Siter
muriel Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Du slipper ihvertfall å ha med lesestoff for ikke å kjede deg ihjel ;-) 0 Siter
Spirello Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Nei, hadde følt meg på utstilling... Jeg klarer ikke shite hvis samboern står utenfor dodøra hjemme engang.. Har problemer med å gå på do fremmede steder, psyken og do funker ikke. Klarer å tisse da, men shite gjør jeg helst hjemme uten gjester i hus. : ) 0 Siter
nick Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Genialt! Der kunne jeg tatt med en sixpack og noe småsnacks så kunne jeg sittet der hele dagen. Kunne dratt med meg Sheila også når jeg tenker meg om. 0 Siter
Champagne Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 Genialt! Der kunne jeg tatt med en sixpack og noe småsnacks så kunne jeg sittet der hele dagen. Kunne dratt med meg Sheila også når jeg tenker meg om. Sheila, hvem nå det er, ville sikkert likt seg der sammen med deg.. Selv hadde jeg fått noia tror jeg.. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Ikke jeg som lider av prestasjonsangst, nei. Klarer nesten ikke tisse hvis det er folk rett på utsiden av døra. Langt mindre hvis jeg kunne sett ut på gata tror jeg, he he. 0 Siter
nick Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Sheila, hvem nå det er, ville sikkert likt seg der sammen med deg.. Selv hadde jeg fått noia tror jeg.. Hvordan kan dere damene "ikke få det til"? Må jeg, så må jeg. Det er derfor jeg går på dass. Stopper det når dere går inn, for så å begynne det øyeblikket dere går ut igjen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.