Gjest spider voman Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Selger dem svømme briller på leike butikker? 0 Siter
Gjest astronom mot orddeling Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Svømmebriller i leikebutikker, kan det godt være at de har. Svømme briller i leike butikker, derimot, hører ingen steder hjemme. http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ 0 Siter
Gjest astronom mot orddeling Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Svømmebriller i leikebutikker, kan det godt være at de har. Svømme briller i leike butikker, derimot, hører ingen steder hjemme. http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Kjøp svømmebriller på sportsbutikken, eller i svømmehallen (om det er en viss størrelse på den har de trolig briller der.) 0 Siter
Gjest nick mot dobbelposting Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Svømmebriller i leikebutikker, kan det godt være at de har. Svømme briller i leike butikker, derimot, hører ingen steder hjemme. http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ . 0 Siter
Gjest spider voman Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Kjøp svømmebriller på sportsbutikken, eller i svømmehallen (om det er en viss størrelse på den har de trolig briller der.) Veit du ca priser på den i sports butikk?.Til en 3 åring. 0 Siter
Gjest orddeling Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Det heter Spiderwoman i ett ord og med w, ikke v. Og så heter det svømmebriller og leikebutikk. Det er vanvittig hvor mye sånne feil har økt på de siste årene. Det skjærer i øynene å lese. Syns jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Ser ut til at du nærmest har gjort deg flid i å lage et innlegg med masse orddelingsfeil. Svømme briller = (skrives) svømmebriller Leike butikker = leikebutikker Spider voman = Spiderwoman Sånn. Så har jeg også hengt meg opp i det. 0 Siter
Tottlå Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Ser ut til at du nærmest har gjort deg flid i å lage et innlegg med masse orddelingsfeil. Svømme briller = (skrives) svømmebriller Leike butikker = leikebutikker Spider voman = Spiderwoman Sånn. Så har jeg også hengt meg opp i det. Hehehe.......har du fått Cecily-tendenser????? 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hehehe.......har du fått Cecily-tendenser????? Dårlig påvirkning, kanskje? hehe neida. Men dette her gikk over alle støvleskaft, har aldri sett på maken. Eller kanskje jeg skulle si, over alle støvle skaft. 0 Siter
Tottlå Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Dårlig påvirkning, kanskje? hehe neida. Men dette her gikk over alle støvleskaft, har aldri sett på maken. Eller kanskje jeg skulle si, over alle støvle skaft. Hehehe.......Spider voman er verre enn meg!! Hihi...sliter også med rettskriving, men det er i grunnen bare pga slarv!!!! 0 Siter
Gjest orddelingsnoia! Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Skriver du masse sms, hvor du bruker ordboka? Jeg mistenker all denne håpløse orddelingen for å være sms-skrivingen sin skyld! 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Veit du ca priser på den i sports butikk?.Til en 3 åring. hm.. Husker ikke nøyaktig pris. Men i svømmehallen der jeg går, koster de fra ca 60 kr. Er nok ikke verdens beste kvalitet, men de duger greit nok om man ikke har klor-allergi. I sportsbutikken mener jeg barnebrillene kostet ca 100-150 kr. Mine Speedo "pro"-briller kostet bare 179,-En vel verdt investering! For øvrig syns jeg folk kan holde seg for gode til å kritisere/kommentere skriveleifer i det lange og breide, og heller svare på det du spør om.. Good Luck! 0 Siter
Gjest orddeling Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Veit du ca priser på den i sports butikk?.Til en 3 åring. Sports butikk? Mener du kanskje sportsbutikk? 0 Siter
Champagne Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Dårlig påvirkning, kanskje? hehe neida. Men dette her gikk over alle støvleskaft, har aldri sett på maken. Eller kanskje jeg skulle si, over alle støvle skaft. Eller kanskje støvelskaft hadde vært enda bedre enn støvleskaft? 0 Siter
Gjest noia på viktigere ting Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Ser ut til at du nærmest har gjort deg flid i å lage et innlegg med masse orddelingsfeil. Svømme briller = (skrives) svømmebriller Leike butikker = leikebutikker Spider voman = Spiderwoman Sånn. Så har jeg også hengt meg opp i det. Hvor fint hadde det ikke vært å kunne vært "perfekt" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.