Gå til innhold

Knallbra påskevær...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, knallbra påskevær.

Flere som har opplevd det denne påsken?

Jeg har hatt skyfri himmel fra jeg dro til fjells lørdag 19.3 og har samme himmelen fortsatt, ved hjemkomst idag, 2. påskedag.

Altså, helt fantastisk, og brunfargen kan jeg ikke klage på, heller ikke lange skiturer og koselige "after ski".

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, her har det også vært knallvær. :) Kjempedeilig.

Brunfargen kommer, og det er deilig å være mye ute etter en grå vinter.

Selv har jeg nytt påskesola på terrassen og i nærområdet, ti ville hester kunne ikke få meg opp i snøen når jeg ikke er nødt. ;)

Men sol er jeg glad for, og nå er jeg så klar for vår og sommer at jeg nesten ikke vet hvilket bein jeg skal stå på, hehe ;)

Skrevet

Ja, her har det også vært knallvær. :) Kjempedeilig.

Brunfargen kommer, og det er deilig å være mye ute etter en grå vinter.

Selv har jeg nytt påskesola på terrassen og i nærområdet, ti ville hester kunne ikke få meg opp i snøen når jeg ikke er nødt. ;)

Men sol er jeg glad for, og nå er jeg så klar for vår og sommer at jeg nesten ikke vet hvilket bein jeg skal stå på, hehe ;)

Det samme her...helt klar for vår nå.

Været er viktigst om man er hjemme eller bortreist. Forandring fryder heter det jo, men er været bra så er heller ikke hjemmepåske å forakte.

Etter ti dagers påskeferie med knallblå himmel, 7-8 timer ute i fjell-lufta daglig, ja, da må jeg si at en del overskudd er opparbeidet.

Godt å komme hjem igjen også, ordne opp på terrassen og ha årets første grilling hjemme i dette året.

Vi har en fin tid foran oss nå, dere........!

Skrevet

Jeg har også hatt en strålende påskeferie. Det ble medisin for kropp og sjel!!!!

Herligt å stille klokken også. Går mot lysere tider og kvelder! SJØNT!

Skrevet

Jeg har også hatt en strålende påskeferie. Det ble medisin for kropp og sjel!!!!

Herligt å stille klokken også. Går mot lysere tider og kvelder! SJØNT!

Tottlå!

Du er tilbake :)

Har savna deg i klubben ;)

Skrevet

Tottlå!

Du er tilbake :)

Har savna deg i klubben ;)

Haaaaar dere????

Jeg har savna dere også!!!

Chatte avvenningen var misslykket!!!

Hehe....

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Fantastisk vær, fantastisk påskeferie. Vi har nytt solen i København og på terrassen, hatt deilige middager med venner og familie, gått turer og kost oss skikkelig.

Skrevet

Ja, fantastisk!

Har solet meg litt på verandaen.

Så nå har jeg litt farge.

Fantatico!:)) Håper på en flott vår!

Vennlig hilsen,

Skrevet

Har vært rimelig glimrende her i Oslo, ihvertfall. Har til og med fått gjort slikt som å beskjære epletrærne, rydde på verandaen etc.

"....................................."

Gjest Shira12
Skrevet

Har hatt bra vær her også, jeg har vært hjemme i påsken.

Har solt meg, så nå er ansiktet fullt av fregner :-)

Mary Poppins
Skrevet

Påskeværet har vært helt knallers her også. Har vært i Hemsedal, og det har vært såå deilig med dette været. Brun har jeg også blitt :)

En herlig påske! :)

Skrevet

Påskeværet har vært helt knallers her også. Har vært i Hemsedal, og det har vært såå deilig med dette været. Brun har jeg også blitt :)

En herlig påske! :)

"Påskeværet har vært helt knallers her også. Har vært i Hemsedal, og det har vært såå deilig med dette været. Brun har jeg også blitt :)

En herlig påske! :)"

Kjørte du slim slam, eller satt du bare på en mellomstasjon, eller helt nedest og drakk øl ?:-)

Var du på toppen?

Mary Poppins
Skrevet

"Påskeværet har vært helt knallers her også. Har vært i Hemsedal, og det har vært såå deilig med dette været. Brun har jeg også blitt :)

En herlig påske! :)"

Kjørte du slim slam, eller satt du bare på en mellomstasjon, eller helt nedest og drakk øl ?:-)

Var du på toppen?

For å si det sånn, kjæresten fikk ikke lurt meg ned de bratteste bakkene denne gangen nei, og ei heller til toppen. ;) Mellomstasjonen holdt i massevis. Der satt jeg og solte meg med en kald pils i hånden, mens kjæresten fikk lekt seg litt på slimslam.

Vi (eller dvs jeg) har fått en fin ordning på dette nå :)

Hatt en fin påske du da? Blitt noe skikjøring?

Annonse

Skrevet

For å si det sånn, kjæresten fikk ikke lurt meg ned de bratteste bakkene denne gangen nei, og ei heller til toppen. ;) Mellomstasjonen holdt i massevis. Der satt jeg og solte meg med en kald pils i hånden, mens kjæresten fikk lekt seg litt på slimslam.

Vi (eller dvs jeg) har fått en fin ordning på dette nå :)

Hatt en fin påske du da? Blitt noe skikjøring?

Fint sted, god mat, fint vær. Ikke noe skiturer eller slim slam denne gangen, men masse natur - så det holder ja.

Pilke i timesvis er jo greit i et par dager, men ja, nok sagt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...