Gå til innhold

Noen andre......

Anbefalte innlegg

Skrevet

..... som er litt nedfor idag??

Må bare syte litt!

Alt er dumt i dag, vist dere forstår. Ingenting er gøy. Stress på jobb, skole, praksisplass og alt annet.

Jeg stemmer _JA_ for lenger påskeferie. Hva med 2.-3.-4.-5.-6.- påskedag???? Ingen dum ide, synes jeg.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kjeder meg idag...

Og stemmer for å droppe 2.påskedag!

Gleder meg til jobb og vanlige dager begynner igjen imorgen, jeg.

Har vært fint med noen fridager, men det blir kjedelig i lengden. Jeg blir så rastløs når jeg ikke har noe spesielt å gjøre.

Så jeg stemmer imot 3.,4. og 5.påskedag ;)

Men kanskje noen andre vil støtte forslaget?

(Nå går jeg og ser nyhetene om jordskjelvet.)

Skrevet

Jeg kjeder meg idag...

Har vært fint med noen fridager, men det blir kjedelig i lengden. Jeg blir så rastløs når jeg ikke har noe spesielt å gjøre.

Åjjaaaa.........

*løper og ser*

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg kjeder meg idag...

He he, jeg er for forslaget, er så trøtt idag, at jeg kunne godt ha tatt det rolig ett par dager til.

Kanskje det er ettervirkninger av rødvinen ;-)

Skrevet

Err'u gær`n?

Nå har søpla mi stått og stinket på kjøkkenet i ei uke og jeg kan ikke sette den utfor døra pga måkene. Nå venter jeg på hverdagen igjen.

Annonse

Skrevet

Jeg stemmer for... Forresten har de påskeferie helt til neste mandag på universitetet i Oslo.

Skrevet

Nei! Jeg er utslitt av påska jeg. Ungene har vært kjempegreie og sånt, men alikevel blir det et styr med 4 voksne, 2 unger og en hund på 35m2 uten vann og strøm...

Skrevet

Nei! Jeg er utslitt av påska jeg. Ungene har vært kjempegreie og sånt, men alikevel blir det et styr med 4 voksne, 2 unger og en hund på 35m2 uten vann og strøm...

Bli hjemme neste år da vel...

Skrevet

Deilig med fri, men deilig at alt åpner igjen og.. her på løkka er joker oppe, så ingen problem... Vært en liten tur på hytta og da.. Gubben har jobba, så stemmer først og fremst for at han får fri med meg. : ) Skal bare jobbe tre dager, så er det fri igjen... Deilig å jobbe 40%. Særlig nå når våren kommer.. :)

Skrevet

Bli hjemme neste år da vel...

Det er noe med å gi ungene gode ferieminner også da. :o) Og det er tross alt koseligere å være på hytta sammen med søsken, venner og hund og ungene enn å sitte alene i leiligheten! Selv om det er slitsomt så er det veldig koselig!

Ungene storkoser seg også, bare så det er sagt. Hadde de ikke likt seg på hytta så hadde jeg ikke dratt dem med.

Mary Poppins
Skrevet

Påskeferie er digg!!!!

Jeg har ferie helt til neste mandag jeg :0)

Gjest Daisy
Skrevet

Deilig med fri, men deilig at alt åpner igjen og.. her på løkka er joker oppe, så ingen problem... Vært en liten tur på hytta og da.. Gubben har jobba, så stemmer først og fremst for at han får fri med meg. : ) Skal bare jobbe tre dager, så er det fri igjen... Deilig å jobbe 40%. Særlig nå når våren kommer.. :)

Bor du på Løkka? Oj, oj.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...