Gå til innhold

Har vi fått tilsendt selvangivelse?

Gjest finner den ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De sender den ut fra 4 April og en uke frem.

Frist husker jeg ikke, men se på:

www.skatteetatten.no

Såååå lenge til???

Jeg trodde den skulle komme _før_ påske, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finner den ikke

www.skatteetatten.no

Tuuuusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå lenge til???

Jeg trodde den skulle komme _før_ påske, jeg!

Ja, jeg også trodde det!!

Tidligere om årene har det jo vært rundt 1 April vi har fått vite hva vi får igjen på skatten...

Nå har vi ikke fått selvangivelsen en gang! Snufs...

For jeg tror ikke vi får vite hva vi får igjen nå? Først må vi vel endre og sånn...? Men det er jeg ikke sikker på..?? Kanskje noen andre vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere om årene har det jo vært rundt 1 April vi har fått vite hva vi får igjen på skatten...

For jeg tror ikke vi får vite hva vi får igjen nå? Først må vi vel endre og sånn...? Men det er jeg ikke sikker på..?? Kanskje noen andre vet?

Jeg har ikke peiling! Jeg leverer selvangivelsen min til papa`en min, jeg. Så fikser han det for meg......hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke peiling! Jeg leverer selvangivelsen min til papa`en min, jeg. Så fikser han det for meg......hihi

pappa`en, øf cørs......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!! :)

Det er digg å ha snille pappaer som ordner opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!! :)

Det er digg å ha snille pappaer som ordner opp:)

hehe.ja det er jo litt dumt for pappa, da..... Han har 4 selvangivelser å fylle ut han! En for meg, en for mamma og en for søsteren min. Vi er like dumme vi tre!!! Hehehe.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.ja det er jo litt dumt for pappa, da..... Han har 4 selvangivelser å fylle ut han! En for meg, en for mamma og en for søsteren min. Vi er like dumme vi tre!!! Hehehe.......

Også sin egen da, selvsagt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Jeg sender alt til mamma, so ordner hun, fin ordning det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år kan han levere alle på nettet:))

Kanskje det går raskere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinteren

www.skatteetatten.no

Får vi penger igjen på skatten (eventuelt ikke) før sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vi penger igjen på skatten (eventuelt ikke) før sommeren?

Dersom man får igjen, tror jeg det er i Juni:)

Tror det står på www.skatteetaten.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanity

Jeg tror det er sånn at når man får selvangivelsen, får man samtidig vite hvor mye man får igjen/eventuelt får i baksmell. Dette er regnet ut av skatteetaten.

Men så skal du bekrefte dette ved å sende inn uendret eller føre til nye opplysninger, slik at de kommer frem til et annet beløp. Når de har fått den rettede selvangivelsen kan de regne ut endelig beløp.

Tror jeg... Som jeg har forstått i hvert fall.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...