Dory Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Når selvangivelsen kommer den 4 April, får vi da vite om vi får igjen eller må betale?? Synes å huske at i fjor fikk vi først selvangivelsen, så måtte vi sende den inn, så fikk vi vite beløp. Men jeg husker kanskje feil?? *Håper det, da jeg er nyskjerrig og spent!!* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Neida, du får vite om du får igjen eller får baksmell med en gang.. du får veiledningen i posten noen dager før selve selvangivelsen... Frist for innlevering er 30. april. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Neida, du får vite om du får igjen eller får baksmell med en gang.. du får veiledningen i posten noen dager før selve selvangivelsen... Frist for innlevering er 30. april. Ok, tusen takk!! Dette blir spennede.. Håper på noen tusen lapper ekstra:)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ok, tusen takk!! Dette blir spennede.. Håper på noen tusen lapper ekstra:)) Men du må huske på å sjekke selvangivelsen. Ikke bare godta alt som står der. F.eks fikk jeg 3500 mindre i restskatt i fjor fordi jeg førte opp kjøreutgifter til/fra barnehagen. Det kan lønne seg å kjøpe bladet "Dine Penger" når de har om selvangivelse og skatt (de hadde eget bilag om det ifjor som hjalp meg). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stromme Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Men du må huske på å sjekke selvangivelsen. Ikke bare godta alt som står der. F.eks fikk jeg 3500 mindre i restskatt i fjor fordi jeg førte opp kjøreutgifter til/fra barnehagen. Det kan lønne seg å kjøpe bladet "Dine Penger" når de har om selvangivelse og skatt (de hadde eget bilag om det ifjor som hjalp meg). .....Fordi jeg førte opp kjøreutgifter til/fra barnehagen...... Da hadde du vel bare flaks vel, for det er jo kun kjøreutgifter til/fra jobb man kan føre opp, og det barnehagen koster i plass. Mener jeg sjekket dette i fjor...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Men du må huske på å sjekke selvangivelsen. Ikke bare godta alt som står der. F.eks fikk jeg 3500 mindre i restskatt i fjor fordi jeg førte opp kjøreutgifter til/fra barnehagen. Det kan lønne seg å kjøpe bladet "Dine Penger" når de har om selvangivelse og skatt (de hadde eget bilag om det ifjor som hjalp meg). Hmm... hvor langt er det å kjøre til barnehagen for deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Oj, får vi den nå allerede? Spennende... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du får vite det nå, hvordan dette ligger ann. Men det betinger at det som står der er riktig. Dette MÅ du sjekke, det kan være feil som gir utslag for deg i den ene eller i den andre retningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 .....Fordi jeg førte opp kjøreutgifter til/fra barnehagen...... Da hadde du vel bare flaks vel, for det er jo kun kjøreutgifter til/fra jobb man kan føre opp, og det barnehagen koster i plass. Mener jeg sjekket dette i fjor...... Ikke hvis du ikke har fylt kvota for barnepass. Der kan du føre opp kjøring til og fra. De som har støtte til barnepass (enslige forsørgere) må trekke støtten fra det beløpet de får trekke av, de har ofte ikke fullt fradrag her, og kan føre opp kjøring til og fra barnehage/sfo i tilegg. Har barnet bare gått halve året, har man også mulighet til å føre opp kjøringen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stromme Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ikke hvis du ikke har fylt kvota for barnepass. Der kan du føre opp kjøring til og fra. De som har støtte til barnepass (enslige forsørgere) må trekke støtten fra det beløpet de får trekke av, de har ofte ikke fullt fradrag her, og kan føre opp kjøring til og fra barnehage/sfo i tilegg. Har barnet bare gått halve året, har man også mulighet til å føre opp kjøringen... a-ha. Da lærte jeg noe nytt i dag også ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.