Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor sommer fikk vi et stort svømmebasseng i hagen, det inneholder 28 kubikk vann og har en "liner" i bunn/vegger... Jeg synes det var lett og rengjøre gjennom sesongen men nå etter vinterdvalen så ser det heller sørgelig ut!

jeg har tilsatt sjokk klortabletter+ antialgemiddel etter hva som står på pakningene men det er fortsatt skittent..

Finnes det noen her på DOL som har litt erfaring og gode råd for hvordan jeg bør gjøre dette??

Fortsetter under...

Skrevet

Ring dem du har kjøpt dette av eller annen basseng leverandør. De har helt sikkert noen tips til deg.

Skrevet

Ring dem du har kjøpt dette av eller annen basseng leverandør. De har helt sikkert noen tips til deg.

Har forsøkt med det produktet, heller dårlige greier.-)

Får overdosere med litt kjemikalier, ingen som bader ennå alikevel:-)

Gjest ring leverandør
Skrevet

Det er veldig forskjellig avhengig av hva slags materialer det er laget av.

Kontakt leverandør / forhandler, så får du riktig informasjon, du kan risikere å gjøre vondt værre med feil produkter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...