Gjest Snusfornuften Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 7 måneder til vi kan snu klokken tilbake og synge med Jokke: Her kommer vintern. Her kommer den kalde fine tida. Er jeg den eneste som blir deppa om våren? 0 Siter
Freya Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg elsker våren... Deilig å slippe snø og slaps, og man kan gå med tynnere jakke og småsko. Liker faktisk våren bedre enn sommeren. 0 Siter
sheba Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 jeg elsker denne årstiden, sola begynner og varme og snart kan jeg ut i hagen og jobbe med rosene og urtene mine:-) Synes det er toppen! 0 Siter
avidi Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 I år synes jeg det er delig med våren selv om vi har hatt en mild og snøfattig vinter. Jeg gikk inn i en skikkelig depresjon i fjor vinter/vår og begynte på AD. Har gått på det 1 år og det virker bra. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hvorfor det? Får fremdeles utferdstrang hver vår. Da jeg var i 20-årene ville jeg bare til India og gråt meg gjennom hele våren ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg kan ikke fatte og begripe at noen i det hele tatt ikke er fornøyd over at våren kommer. Det grønne vokser fram, himmelen blir blå, solen skinner, olajakken framfor bobblejakken, grillpølser grilles, plenen klippes. Ååå som jeg elsker våren!! Det er en herlig årstid vi har i møte. 0 Siter
shandy Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg kan ikke fatte og begripe at noen i det hele tatt ikke er fornøyd over at våren kommer. Det grønne vokser fram, himmelen blir blå, solen skinner, olajakken framfor bobblejakken, grillpølser grilles, plenen klippes. Ååå som jeg elsker våren!! Det er en herlig årstid vi har i møte. Skjønner du ikke det eller. Det er flaut for vårhaterne å sitte på nettet når sola steiker, og de egentlig føler at de burde vært ute :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Skjønner du ikke det eller. Det er flaut for vårhaterne å sitte på nettet når sola steiker, og de egentlig føler at de burde vært ute :-) Det der gjelder ikke meg altså for jeg stikker ut så fort det er mulig ;o) Og det er faktisk sant. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Skjønner du ikke det eller. Det er flaut for vårhaterne å sitte på nettet når sola steiker, og de egentlig føler at de burde vært ute :-) Hehe du sier noe der ja. Men da er det godt for en vårhater å ha dol, så har man ihvertfal en unnskyldning for å ikke være ute i det fine vårværet 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Eneste jeg kjenner hvertfall. Nå kommer jeg ut av dvale. DETTE ER EN HEEEEERLIG TID! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Ja, noe skal man jo klage på. Jeg ELSKER våren! Finnes ikke noe herligere enn å sitte på utekafé med sola varmende i fjeset. 0 Siter
Gjest våryr Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Å jeg er så glad..trallala! For det er vår skal du vite!. Våren er fantastisk..det er da vi vet at vi har den beste sesongen foran oss. Det blir som å ønske seg noe. Gleden over å snart få noe er større enn når man har fått det. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg blir ikke deppa iallfall. Jeg blir helt i 100 og får overskudd og virketrang så det halve kunne vert nok... 0 Siter
Gjest vårdepresjon...? Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nei, du er ikke den eneste. Jeg blir vel ikke direkte deppa, men trives mye bedre om høsten og vinteren. Tror kanskje det har litt med at jeg har massevis av komplekser for kroppen min, så derfor hater jeg å måtte gå med lite klær. Det er jo umulig å finne en pen topp som har korte armer, alt er med bare skulderstropper, og jeg hater å vise armene mine. Jeg hater å kle av meg å ligge på stranden, så sommeren er ikke min årstid. Jeg vil ha kald frisk luft, høstfarger, og vinter, snø og ski. Pakke meg inn og leke i snøen - beste som finnes! 0 Siter
mrxx Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nå er livet virkelig verdt å leve. Overskuddet kommer susende, kjenner livet bobler i kroppen, ser frem til varmt og godt vær, få mc'en på vegen og suse rundt, få gjort ferdig løpsbilen og dra rundt på noen billøp og kjenne adrenalinet dundre i kroppen...Herlig tid vi har frem for oss nå og ikke minst lange lyse varme kvelder, med avlsapping og god mat og drikke:-)) 0 Siter
mrxx Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nå er livet virkelig verdt å leve. Overskuddet kommer susende, kjenner livet bobler i kroppen, ser frem til varmt og godt vær, få mc'en på vegen og suse rundt, få gjort ferdig løpsbilen og dra rundt på noen billøp og kjenne adrenalinet dundre i kroppen...Herlig tid vi har frem for oss nå og ikke minst lange lyse varme kvelder, med avlsapping og god mat og drikke:-)) Glemte selvagt alle de lekre halvnakne damene som nå har vært borte siden september i fjor, som man kan nyte synet av:-)Ikke vet jeg hvor de er om vinteren, men de er ikke å se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.