Gjest Daisy Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Man trenger ikke skyte katter idag, Vi har dyrleger som avliver raskt og smertefritt, mot et lite honorar, åf kårs. *gjesper så jeg nesten brekker nakken* He, he. Jeg mener det er mye mer humant å skyte katta. Putter man den i bilen, inn på dylegekontoret og styr og årn (!), skjønner den at noe er i gjæret. Hulket og skrek da det skjedde med min øyesten, men vet i ettertid at det beste var at pappa tok den med ut og skjøt den. Det høres bare så upolitisk korrekt ut, vettu ;o) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 He, he. Jeg mener det er mye mer humant å skyte katta. Putter man den i bilen, inn på dylegekontoret og styr og årn (!), skjønner den at noe er i gjæret. Hulket og skrek da det skjedde med min øyesten, men vet i ettertid at det beste var at pappa tok den med ut og skjøt den. Det høres bare så upolitisk korrekt ut, vettu ;o) Du kunne jo bare sluttet å gi den mat...? *ser svenzsk ut* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Du kunne jo bare sluttet å gi den mat...? *ser svenzsk ut* Hehemmm. Da hadde den kanskje fanget seg en mus. Den var så heldig at den ikke var hjernedød... Bare gammel, sur og gretten. Kanksje vi skulle gjort sånn med gamle, sure og gretne mennekser også? :-D 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Hehemmm. Da hadde den kanskje fanget seg en mus. Den var så heldig at den ikke var hjernedød... Bare gammel, sur og gretten. Kanksje vi skulle gjort sånn med gamle, sure og gretne mennekser også? :-D Huffda... 0 Siter
flisa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Å? Hvor? Han er på steder hvor du ikke vil sette dine fingre. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Huffda... Katta eller menneskene? ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Katta eller menneskene? ;o) Han må ha sett for seg alle de sure gretne menn han vet om - Oppseth etc. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Han må ha sett for seg alle de sure gretne menn han vet om - Oppseth etc. Mulig, mulig. Stakkars katten hadde jo gjort mye mindre galt enn mange gretne, gamler gubber. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Katta eller menneskene? ;o) Tja...begge deler? 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Israel skrives med stor I, og det er like selvfølgelig som v'en i selVfølgelig. Eller kanskje du er medlem av Green Peace, der er alt selfølgelig. Men du skriver sikkert sånn bare for å provosere, der du sniker deg forbi medisinskapet ditt for ikke å vekke sovepillene. Schmuck! israel? israel, mener du? Disse barnslige forsøkene på personlige fornærmelser du kommer med i hvert eneste innlegg begynner å bli rimelig slitne. Finn ihvertfall på noe mer relevant enn å kommentere folks utseende, dikte opp tull om medisiner og dop etc. "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Som guttunge hadde jeg en kanin, køla svart og feit som en gris. Vi kalte den Houdini, for samma fan hva slags bur den ble puttet i, så tok det bare noen timer før den satt i naboens blomsterbed og gomlet i seg pryd og stas. Den gnog seg ut som ei rotte. Men en dag var det slutt på tålmodigheta hos nabo'n, og da var det vel også slutt på Houdini. Om de åt'n eller pælma'n i søpla, det aner jeg ikke. Men nå har'n vært borte i over førti år, så... Og jeg var i grunnen likeglad. Bare bråk me'n. Eneste kjæledyret jeg kunne tenke meg nå er et tamt blåskjell. Som jeg har sagt før: dyr skal ikke lide p.g.a uintelligent og uansvarlig dyrehold. At du, og evt hele slekta di, ikke er oppegående nok til å lage et bur som holder en KANIN inne (!) er deres idioti, og ingen annens. "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Ja, får naboen tak i rampen, så er det fritt frem om de vil ha den som middag - så den saken er grei. Den har også gravd ørten høl i plenen deres, så jeg skjønner problemet, men vi får bare ikke tak i den. Når det er sagt, så tar jeg meg også friheten til å gjøre som jeg vil med eventuelle bikkjer som kommer inn i min hage. Det var særlig en gedigen jævel som skremte vettet både av unger og meg. Vet ikke hvor den kom fra, men vi gikk/løp etter den med spade, og jeg hadde ikke tatt fem flate øre for å knerte den bikkja nei. Nei, jeg hater ikke bikkjer, men jeg hater hundeeiere som ikke kan holde styr på dyra sine. Denne var aggresiv. "Nei, jeg hater ikke bikkjer, men jeg hater hundeeiere som ikke kan holde styr på dyra sine." Og det skal du drepe bikkja for? Maken til lavmoral. Kanskje jeg skal begynne å jage og skremme vettet av naboenes drittunger når de kommer inn i hagen, så de gjerne får mareritt i flere år etterpå. For det er jo ikke foreldrenes (eiernes) skyld... "....................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 israel? israel, mener du? Disse barnslige forsøkene på personlige fornærmelser du kommer med i hvert eneste innlegg begynner å bli rimelig slitne. Finn ihvertfall på noe mer relevant enn å kommentere folks utseende, dikte opp tull om medisiner og dop etc. "...................................." Sier du, som er oppkalt etter ei nervepille. Trudde du sov, jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Som jeg har sagt før: dyr skal ikke lide p.g.a uintelligent og uansvarlig dyrehold. At du, og evt hele slekta di, ikke er oppegående nok til å lage et bur som holder en KANIN inne (!) er deres idioti, og ingen annens. "...................................." for 40 år siden hadde de ikke spiker, visste du ikke det, lillegutt? hehe 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Kommer helt an på katta ;o) En inne-by-katt er better off skutt. Mens den vi har f.eks, hadde klart seg som fot i hose ute i naturen. Men jeg ville aldri finne på å gjøre noen av delene "En inne-by-katt er better off skutt." Det kommer jaggu an på. Katter er sansynligvis de mest tilpasningsdyktige dyrene vi har her til lands. "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 for 40 år siden hadde de ikke spiker, visste du ikke det, lillegutt? hehe Nei, det visste jeg ikke, blåsa :-) Uansett - det er mer samfunnsnyttig å avlive folk som ødelegger andres livskvalitet p.g.a lav intelligens (og jeg snakker ikke om de som er utviklingshemmet eller hjerneskadet) enn noe annet. ".................................." 0 Siter
flisa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 israel? israel, mener du? Disse barnslige forsøkene på personlige fornærmelser du kommer med i hvert eneste innlegg begynner å bli rimelig slitne. Finn ihvertfall på noe mer relevant enn å kommentere folks utseende, dikte opp tull om medisiner og dop etc. "...................................." Å liste seg forbi medisinskapet for å ikke vekke sovepillene er en gammel, gammel vits, prozak. Og den passer nå i den lange natt. 0 Siter
flisa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nei, det visste jeg ikke, blåsa :-) Uansett - det er mer samfunnsnyttig å avlive folk som ødelegger andres livskvalitet p.g.a lav intelligens (og jeg snakker ikke om de som er utviklingshemmet eller hjerneskadet) enn noe annet. ".................................." Å du verden - du burde få deg time på øyet nå. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Sier du, som er oppkalt etter ei nervepille. Trudde du sov, jeg. Skal vi se hvor lenge du klarer å holde repeat-knappen inne? Greit å ha en stedfortreder for sør, så vi ikke glemmer enkeltes evne til å gjenta seg selv på både inn- og utpust. Forøvrig ser jeg ingenting som bestrider den manglende intelligensen jeg påpekte. "........................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Som jeg har sagt før: dyr skal ikke lide p.g.a uintelligent og uansvarlig dyrehold. At du, og evt hele slekta di, ikke er oppegående nok til å lage et bur som holder en KANIN inne (!) er deres idioti, og ingen annens. "...................................." Nah, kaninen var min den, så jeg fikk ansvaret for den. Nå var kanskje ikke en 8- åring den rette til å ha et sånt dyr, men dette var ultimo 50-tallet, lenge før sånne viktigperer som deg ble født, og da hadde vi ikke sånne viktigperer som deg til å fortelle oss åssen det skulle være. Fått røyka på deg litt ekstra energi for natta? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.