Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Å liste seg forbi medisinskapet for å ikke vekke sovepillene er en gammel, gammel vits, prozak. Og den passer nå i den lange natt. "Å liste seg forbi medisinskapet for å ikke vekke sovepillene er en gammel, gammel vits, prozak." Tja...nå sitter ikke jeg på en gammel traktor midt på et jorde og mimrer om Shadows (som selfølgelig IKKE er harry...), så det er mulig jeg har gått glipp av den :-) "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nah, kaninen var min den, så jeg fikk ansvaret for den. Nå var kanskje ikke en 8- åring den rette til å ha et sånt dyr, men dette var ultimo 50-tallet, lenge før sånne viktigperer som deg ble født, og da hadde vi ikke sånne viktigperer som deg til å fortelle oss åssen det skulle være. Fått røyka på deg litt ekstra energi for natta? De gode gamle dager, ja - hvor idioter fikk gjøre som de ville. Du savner de? :-) Forøvrig røyker jeg ikke, hverken brunt eller grønt. "....................................." 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 "En inne-by-katt er better off skutt." Det kommer jaggu an på. Katter er sansynligvis de mest tilpasningsdyktige dyrene vi har her til lands. "....................................." Jeg vet ikke, jeg. Skulle den gått rundt gatalangs når den bare vil ha boksemat inne? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Skal vi se hvor lenge du klarer å holde repeat-knappen inne? Greit å ha en stedfortreder for sør, så vi ikke glemmer enkeltes evne til å gjenta seg selv på både inn- og utpust. Forøvrig ser jeg ingenting som bestrider den manglende intelligensen jeg påpekte. "........................................." Hehehe, du ville vel ikke kjent igjen intelligens om den bet deg i den skrinne ræva di, og hva sør angår, han er an improvement over you, som døm sier i Drammen. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 De gode gamle dager, ja - hvor idioter fikk gjøre som de ville. Du savner de? :-) Forøvrig røyker jeg ikke, hverken brunt eller grønt. "....................................." Hvor gammel er DU egentlig? Bare lurer igjen. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg vet ikke, jeg. Skulle den gått rundt gatalangs når den bare vil ha boksemat inne? Jeg sa vel noe sånt som at det var forskjell på katter. Jeg har ei på 6 år som har vært innekatt inntil for noen måneder siden, og tøffere katt skal du lete lenge etter. Uansett, en hjemløs katt skal ikke gå løs, det er sjelden bra for noen. Hadde det eksistert nok natur, så hadde saken vært en annen. Men en hjemløs katt har det neppe bra langs gater og i bakgårder. "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hvor gammel er DU egentlig? Bare lurer igjen. Gammel nok til å ikke bli fornærmet når flisa kaller meg "lillegutt". (akkurat som jeg regner med at hu ikke blir fornærmet når jeg kaller henne "gamla" eller "blåsa"). "....................................." 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg sa vel noe sånt som at det var forskjell på katter. Jeg har ei på 6 år som har vært innekatt inntil for noen måneder siden, og tøffere katt skal du lete lenge etter. Uansett, en hjemløs katt skal ikke gå løs, det er sjelden bra for noen. Hadde det eksistert nok natur, så hadde saken vært en annen. Men en hjemløs katt har det neppe bra langs gater og i bakgårder. "....................................." Sukk... jeg vil ha en katt. Den kunne kommet hjem til meg ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hehehe, du ville vel ikke kjent igjen intelligens om den bet deg i den skrinne ræva di, og hva sør angår, han er an improvement over you, som døm sier i Drammen. Heh-heh...and the show must go on. Nei, Kahn - intelligens utover en fanatisk evne til å samle selvvalgte fakta og skrike høyt om og om igjen om din egen "sannhet", passer heller dårlig sammen med deg. Hold deg til traktoren og salongrifla. ".................................." 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Gammel nok til å ikke bli fornærmet når flisa kaller meg "lillegutt". (akkurat som jeg regner med at hu ikke blir fornærmet når jeg kaller henne "gamla" eller "blåsa"). "....................................." Hmmm.. alt er relativt. Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig. Hvor går grensen mellom lillegutt og gamla? Og når slutter man å bli fornærmet? Evt. begynner ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Sukk... jeg vil ha en katt. Den kunne kommet hjem til meg ;o) Det er da (desverre) verdens minste problem å få tak i en katt? "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Gammel nok til å ikke bli fornærmet når flisa kaller meg "lillegutt". (akkurat som jeg regner med at hu ikke blir fornærmet når jeg kaller henne "gamla" eller "blåsa"). "....................................." BLir ikke det - er så vant til det På jobben er det ei dame som ba meg i bursdag - veldig gledelig og overaskende var det faktisk -helt til hun sa; "ja, det kommer flere eldre damer, altså!" - jeg gikk ikke... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Det er da (desverre) verdens minste problem å få tak i en katt? "...................................." Ja, jo. Men jeg har et par andre i huset som ikke vil ha. Hadde det derimot kommet et bedårende vesen utsultet og mjauende i bakgården vår, kunne de rett og slett ikke vært så kalde og latt den stå der og lide. Ikke sant? ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hmmm.. alt er relativt. Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig. Hvor går grensen mellom lillegutt og gamla? Og når slutter man å bli fornærmet? Evt. begynner ;o) lillegutt er alt under 40 for meg - hehe. Selv er jeg hele 42, så...og mormor, det skal sies. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hmmm.. alt er relativt. Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig. Hvor går grensen mellom lillegutt og gamla? Og når slutter man å bli fornærmet? Evt. begynner ;o) Grensen mellom "lillegutt" og "gamla" finnes det ingen definisjon på. Gammel nok til å ikke bli fornærmet av spøk, eller av at folk prøver fortvilet å fornærme deg, er også flytende. Men overvekt av sistnevnte er en forutsetning for å kalle seg mentalt "voksen" - utvilsomt i sterk kontrast til hva enkelte mener er forutsetningen(e). Og hva er du nyskjerrig på? Min alder? Hva med din? ".................................." 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 BLir ikke det - er så vant til det På jobben er det ei dame som ba meg i bursdag - veldig gledelig og overaskende var det faktisk -helt til hun sa; "ja, det kommer flere eldre damer, altså!" - jeg gikk ikke... Hva med "damer på din alder". Er det bedre? he he 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 De gode gamle dager, ja - hvor idioter fikk gjøre som de ville. Du savner de? :-) Forøvrig røyker jeg ikke, hverken brunt eller grønt. "....................................." Hvorfor skulle jeg savne idioter fra gamledager, når jeg har deg her inne til alle døgnets tider. Større idiot enn deg skal en da lete lenge etter. *latterbrøl* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Grensen mellom "lillegutt" og "gamla" finnes det ingen definisjon på. Gammel nok til å ikke bli fornærmet av spøk, eller av at folk prøver fortvilet å fornærme deg, er også flytende. Men overvekt av sistnevnte er en forutsetning for å kalle seg mentalt "voksen" - utvilsomt i sterk kontrast til hva enkelte mener er forutsetningen(e). Og hva er du nyskjerrig på? Min alder? Hva med din? ".................................." Min har jeg skrevet lenger opp her. Så den er jeg ikke så nysgjerrig på. Mer på din i grunn 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Ja, jo. Men jeg har et par andre i huset som ikke vil ha. Hadde det derimot kommet et bedårende vesen utsultet og mjauende i bakgården vår, kunne de rett og slett ikke vært så kalde og latt den stå der og lide. Ikke sant? ;o) Hmm...jeg får gi deg en PM hvis jeg skulle kommer over en slik en, så kan vi ordne at jeg kommer og setter den utenfor døren :-) "....................................." 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hmm...jeg får gi deg en PM hvis jeg skulle kommer over en slik en, så kan vi ordne at jeg kommer og setter den utenfor døren :-) "....................................." Ja, gjør det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.