Gå til innhold

I disse dyretider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skulle jeg savne idioter fra gamledager, når jeg har deg her inne til alle døgnets tider. Større idiot enn deg skal en da lete lenge etter.

*latterbrøl*

Repeat. Repeat.

Tenkt på å skifte kassett noen gang? Med mindre noen har kommet med en cd-spiller til deg, som du ikke klarer å slå av repeat på...

"...................................."

Fortsetter under...

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

47

• flisa

23

• Mr Kahn

17

• shandy

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy
Skrevet

lillegutt er alt under 40 for meg - hehe. Selv er jeg hele 42, så...og mormor, det skal sies.

Ung mormor du. Og følgelig mor. 42 er da ingen alder ;o)

Skrevet

BLir ikke det - er så vant til det :)

På jobben er det ei dame som ba meg i bursdag - veldig gledelig og overaskende var det faktisk -helt til hun sa; "ja, det kommer flere eldre damer, altså!" - jeg gikk ikke...

DEN har man kanksje lov å bli litt fornærmet av, ja :-)

Skrevet

Hva med "damer på din alder". Er det bedre? he he

Nei - jeg skjønte ikke hvorfor alder måtte nevnes - vi er fra 20-60 på jobben ellers så - og alder er aldri noe tema. Du skjønner ikke hva jeg snakekr om før du blir over 35 eller noe sånt...:-)

Skrevet

Min har jeg skrevet lenger opp her. Så den er jeg ikke så nysgjerrig på. Mer på din i grunn

Den har jeg ikke sett, og jeg orker ikke lete gjennom en lang harang av leste innlegg :-)

"..................................."

Skrevet

Grensen mellom "lillegutt" og "gamla" finnes det ingen definisjon på. Gammel nok til å ikke bli fornærmet av spøk, eller av at folk prøver fortvilet å fornærme deg, er også flytende. Men overvekt av sistnevnte er en forutsetning for å kalle seg mentalt "voksen" - utvilsomt i sterk kontrast til hva enkelte mener er forutsetningen(e).

Og hva er du nyskjerrig på? Min alder? Hva med din?

".................................."

Jeg har aldri brukt "lillegutt" for å hevde meg selv - heller omvendt - *sukk*

Annonse

Skrevet

Heh-heh...and the show must go on. Nei, Kahn - intelligens utover en fanatisk evne til å samle selvvalgte fakta og skrike høyt om og om igjen om din egen "sannhet", passer heller dårlig sammen med deg. Hold deg til traktoren og salongrifla.

".................................."

Jaddajaddajadda, påsan. Gå og legg deg nå, mens du enda er på oppadgående. Kanskje du får noen søte drømmer.

Gjest Daisy
Skrevet

Nei - jeg skjønte ikke hvorfor alder måtte nevnes - vi er fra 20-60 på jobben ellers så - og alder er aldri noe tema. Du skjønner ikke hva jeg snakekr om før du blir over 35 eller noe sånt...:-)

"Det vil du forstå når du blir stor, lille venn" ;o)

Skjønner at ingen av delene er noe kult. Noen av veiene.

Skrevet

Den har jeg ikke sett, og jeg orker ikke lete gjennom en lang harang av leste innlegg :-)

Ho er 22 - som datra mi....*sladrer*

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg er 22. I min beste alder. Så langt.

Skrevet

Ung mormor du. Og følgelig mor. 42 er da ingen alder ;o)

Ikke sant? :-) moren og faren min er 61 og oldeforeldre - ikke verst det heller!

Skrevet

I klassen min har vi folk fra 22 til over 50. Jeg sliter med å unngå å fylles med forakt for disse drittungene på noen-og-tjue, som vet og kan alt, og faen ikke engang prøver å skjønne noe av verden rundt seg. Men jeg var sikkert ikke mye bedre når jeg var på den alderen selv.

Dessuten - 42 er ingen alder. Jeg har t.o.m vært til køys med damer som var eldre enn det :-)

"................................."

Skrevet

"Det vil du forstå når du blir stor, lille venn" ;o)

Skjønner at ingen av delene er noe kult. Noen av veiene.

sant, sant - da jeg var 22 hadde jeg vært husmor i 5 år alt jeg -og litt "ferdig med livet" -hehe. Men jeg har tatt igjen siden da.

Tror egentlig jeg er født gammel.

Annonse

Skrevet

Jeg har aldri brukt "lillegutt" for å hevde meg selv - heller omvendt - *sukk*

Men du er klar over at det, for de aller fleste, vil virke som om det er det du gjør? :-)

Skrevet

I klassen min har vi folk fra 22 til over 50. Jeg sliter med å unngå å fylles med forakt for disse drittungene på noen-og-tjue, som vet og kan alt, og faen ikke engang prøver å skjønne noe av verden rundt seg. Men jeg var sikkert ikke mye bedre når jeg var på den alderen selv.

Dessuten - 42 er ingen alder. Jeg har t.o.m vært til køys med damer som var eldre enn det :-)

I overkøya da vel? HOHO!

Skrevet

Jeg er 22. I min beste alder. Så langt.

Ok, bare barnet altså :-)

(ikke at det er noe galt med det)

Skrevet

I overkøya da vel? HOHO!

Nei, det var stort sett dobbeltsenger, hvis jeg ikke husker helt feil :-)

Skrevet

Men du er klar over at det, for de aller fleste, vil virke som om det er det du gjør? :-)

Dæven - det skal jeg jammen slutte med da - jeg bruker det konsekvent om en mann på 37 på jobben...Jeg vil bare fortelle han at han, nei glem det - huff, det ble jo helt motsatt.

Herved: Slutta

Gjest Daisy
Skrevet

Nå må ikke du skjære alle noen-og-tyve-åringer under en kam. *kjefte, kjefte*

Og uansett alder; man er aldri smartere enn når man vet at man slett ikke vet.

Skrevet

Jaddajaddajadda, påsan. Gå og legg deg nå, mens du enda er på oppadgående. Kanskje du får noen søte drømmer.

Desverre. Jeg har det ikke slik at når jeg har pløyd åkeren, spadd møkk og melket kyrne så er dagen min over.

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...