Gå til innhold

I disse dyretider...

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Ok, bare barnet altså :-)

(ikke at det er noe galt med det)

"...................................."

Stemmer. Og barnet i meg er fortsatt nysgjerrig.

Du fikk se min, nå vil jeg se din.

Fortsetter under...

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

47

• flisa

23

• Mr Kahn

17

• shandy

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy
Skrevet

Ikke sant? :-) moren og faren min er 61 og oldeforeldre - ikke verst det heller!

Dæven døtte.

Skrevet

.og da lista gamla seg litt unna....

Skrevet

Nå må ikke du skjære alle noen-og-tyve-åringer under en kam. *kjefte, kjefte*

Og uansett alder; man er aldri smartere enn når man vet at man slett ikke vet.

"Nå må ikke du skjære alle noen-og-tyve-åringer under en kam."

Det var ikke meningen :-)

Nei, jeg har møtt mange oppegående i den alderen også. Men det er noe mer perspektiv på livet, samfunnet og verden generellt som gjerne ikke kommer før litt senere.

"man er aldri smartere enn når man vet at man slett ikke vet."

"Den som tror han er mindre enn han er, er dog meget mer enn han tror". (Ibsen, H.)

...eller noe sånt :-)

Gjest Daisy
Skrevet

.og da lista gamla seg litt unna....

He, he :o)

Har jo sett din også jeg, nå.

Skrevet

Repeat. Repeat.

Tenkt på å skifte kassett noen gang? Med mindre noen har kommet med en cd-spiller til deg, som du ikke klarer å slå av repeat på...

Nah, jeg er redd du overmedisinerer deg hvis jeg ignorerer deg. Du så hvordan det gikk med sør, da jeg sluttet å svare ham. Nå er'n borte.

Vil du bli borte?

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

"Nå må ikke du skjære alle noen-og-tyve-åringer under en kam."

Det var ikke meningen :-)

Nei, jeg har møtt mange oppegående i den alderen også. Men det er noe mer perspektiv på livet, samfunnet og verden generellt som gjerne ikke kommer før litt senere.

"man er aldri smartere enn når man vet at man slett ikke vet."

"Den som tror han er mindre enn han er, er dog meget mer enn han tror". (Ibsen, H.)

...eller noe sånt :-)

Ja, det har du sikkert rett i. I og med at jeg ikke har kommet meg over 30-kneika, kan jeg ikke vite det basert på egne erfaringer akkurat. :o)

Skrevet

Dæven - det skal jeg jammen slutte med da - jeg bruker det konsekvent om en mann på 37 på jobben...Jeg vil bare fortelle han at han, nei glem det - huff, det ble jo helt motsatt.

Herved: Slutta

Du trenger ihvertfall ikke slutte fordi jeg sier det :-)

Men den mannen, ung eller gammel, som finner en positiv klang i det er nok ganske sjelden. Men gamla, derimot - det kaller jeg da samboeren, som er 10 mnd. eldre enn meg :-)

"..................................."

Skrevet

Nah, jeg er redd du overmedisinerer deg hvis jeg ignorerer deg. Du så hvordan det gikk med sør, da jeg sluttet å svare ham. Nå er'n borte.

Vil du bli borte?

Sør er vel bare på "ferie", er han ikke :-)

Nei, overmedisinering og andre morsomme ting er jeg ferdig med. Dessuten, din kur med kumøkk og metanol-karsk ser ikke ut til å ha gjort noe positivt.

"......................................"

Skrevet

Desverre. Jeg har det ikke slik at når jeg har pløyd åkeren, spadd møkk og melket kyrne så er dagen min over.

"........................................"

Nei, jeg trudde heller ikke at ærlig arbe' var noe for deg.

Skrevet

Ja, det har du sikkert rett i. I og med at jeg ikke har kommet meg over 30-kneika, kan jeg ikke vite det basert på egne erfaringer akkurat. :o)

Det er litt kjip når man plutselig ser tilbake og tenker at "fy faen, for en idiot jeg var den gangen" :-)

"....................................."

Skrevet

Fib(10)-(Fib(10)%10) :-)

"............................."

Skrevet

Ikke sant? :-) moren og faren min er 61 og oldeforeldre - ikke verst det heller!

Og jeg, som er "lillegutt" i forhold til deg, skal i min fars 70-årslag til helgen :-)

Annonse

Skrevet

Du trenger ihvertfall ikke slutte fordi jeg sier det :-)

Men den mannen, ung eller gammel, som finner en positiv klang i det er nok ganske sjelden. Men gamla, derimot - det kaller jeg da samboeren, som er 10 mnd. eldre enn meg :-)

"..................................."

Jeg sier det ikke til han med noen "samboerklang" i stemmen, -det er sikkert. Jo, jeg skal slutte å si det.

noe annet jeg også har sluttet med er å tulle med "prostata" - det var en som blr skikkelig såret over at jeg tøyset med "gammel mann/prostata" - han HATET å ikke fungere på den måten, og det er visst mye verre for menn å bli tøyset med om sånt, enn vi kvinnfolk med "overgansalder, hetetokter, hengepupper, appelsinhud et." - det var pinlig, jeg ba veldig om unnskyldning, og lærte noe om det å slenge med kjeften :)

Skrevet

Nei, jeg trudde heller ikke at ærlig arbe' var noe for deg.

Nei, jeg sluttet med det da jeg oppdaget at det var mer jobb og mindre fritid hvis jeg gjorde noe som krevde en iq på over 60.

Gjest Daisy
Skrevet

Det er litt kjip når man plutselig ser tilbake og tenker at "fy faen, for en idiot jeg var den gangen" :-)

Ja, artig å lese dagbok fra ungdomsskolen. Men jeg lurer på om jeg kommer til å tenke like mye sånn og meg slik jeg er nå om ti år. Noen sier nei, du sier ja? ;o)

Skrevet

Jeg sier det ikke til han med noen "samboerklang" i stemmen, -det er sikkert. Jo, jeg skal slutte å si det.

noe annet jeg også har sluttet med er å tulle med "prostata" - det var en som blr skikkelig såret over at jeg tøyset med "gammel mann/prostata" - han HATET å ikke fungere på den måten, og det er visst mye verre for menn å bli tøyset med om sånt, enn vi kvinnfolk med "overgansalder, hetetokter, hengepupper, appelsinhud et." - det var pinlig, jeg ba veldig om unnskyldning, og lærte noe om det å slenge med kjeften :)

Uhm...ja, prostata-kødd (ikke bokstavelig) er jo en smule mer "endelig" enn overgangsalderen :-)

Gjest Noldus-Daisy
Skrevet

Fib(10)-(Fib(10)%10) :-)

"............................."

Jo, takk for den :P

Skrevet

Ja, artig å lese dagbok fra ungdomsskolen. Men jeg lurer på om jeg kommer til å tenke like mye sånn og meg slik jeg er nå om ti år. Noen sier nei, du sier ja? ;o)

Nei, nå går jeg ikke og tenker så mye på hvordan jeg var for ti år siden. Men det hender jo man møter på situasjoner som minner om tidligere situasjoner, og legger merke til hvor annerledes man tenker om det enn man gjode før.

Ta f.eks sjekking: Nå går jeg rett på, hekter kroken og haler inn fangsten, mens når jeg var yngre safet jeg og gikk glipp av mange sjangser :-)

(nei, det der var ikke veldig alvorlig ment)

"........................................"

Skrevet

Uhm...ja, prostata-kødd (ikke bokstavelig) er jo en smule mer "endelig" enn overgangsalderen :-)

Ja, det er ikke alle som tåler min form for godmodig ment humor....

Det verste for meg er å bli oppfattet som slem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...