Gå til innhold

Hvordan ser kjønnsvorter ut?

Anbefalte innlegg

Har fått 5-6 små kviselignende saker på kjønnsleppene, prøvde å klemme på dem, men selvfølgelig kom det ikke ut annet enn blod så det er nok ikke kviser. De er bittesmå og kan kjennes som små klumper, en god del mindre enn en ert. Stikker ikke opp over huden slik vanlige vorter gjør. Klør ikke, svir ikke heller (kun når jeg gikk i dusjen med "nyklemte" sår...). Ikke har jeg hatt noe utesvevende sexliv heller...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179038-hvordan-ser-kj%C3%B8nnsvorter-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjønnsvorter ser ut som knappenålhodestore vorter som ligger på utsiden av huden. *puh, det var et langt ord* :o)

Har lest litt om det på nettet nå og det ligner ikke det minste på de få bildene jeg har funnet i alle fall. Ikke er de i klynger heller, men spredt rundt omkring.

Får se det an til mensen er over for denne gangen (kommer hver dag som helst nå), er de der fremdeles etterpå får jeg bestille meg en legetime. Tror ikke det er kjønnsvorter, men skjønner ikke helt hva det ellers kan være.

Har lest litt om det på nettet nå og det ligner ikke det minste på de få bildene jeg har funnet i alle fall. Ikke er de i klynger heller, men spredt rundt omkring.

Får se det an til mensen er over for denne gangen (kommer hver dag som helst nå), er de der fremdeles etterpå får jeg bestille meg en legetime. Tror ikke det er kjønnsvorter, men skjønner ikke helt hva det ellers kan være.

Jeg fikk noe engang som jeg trodde var kjønnsvorter. Siden har jeg sett at endel av dolbarna har hatt det andre steder på kroppen. Husker ikke hva de heter men legen bare skrapte det bort?

Går det et lys opp for deg? Det er helt svart for meg akkurat nå :o)

Jeg fikk noe engang som jeg trodde var kjønnsvorter. Siden har jeg sett at endel av dolbarna har hatt det andre steder på kroppen. Husker ikke hva de heter men legen bare skrapte det bort?

Går det et lys opp for deg? Det er helt svart for meg akkurat nå :o)

Mollusker? Hm... Nei, tror ikke det er det. Har søktpå herpes også for sikkerhets skyld, men det er nok ikke det heller.

Annonse

Så det likedan ut som på det bildet du finner når du søker på kjønnsvorter i bildesøket på google? *Grøss*

De jeg har sett var ikke sånne da. De her var jo kjempestore. De jeg har sett minner stort sett om de enkle du ser langs kanten av vortene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...