Gjest engel 49+ Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hvor mye mer skal du ha da ;o) Nok til nytt gulv. ..en nødvendighet! Pluss noen som har tid til dugnad hos meg. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Kjøpt sovesofa, så den stakkars venninna mi slipper å ligge på en toseter hver helg. :-) du får kjøpt gjestesang (sånn til å slå sammen) på ikea tenker jeg. De er gode. Tar liten plass. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nok til nytt gulv. ..en nødvendighet! Pluss noen som har tid til dugnad hos meg. En dugnad er ikke til å forakte. Kjenner du ikke en handyman som kan hjelpe deg til å legge gulvet? Jeg skal ikke si noe, jeg sliter meg ihjel for å finne noen som kan hjelpe til innimellom. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 En dugnad er ikke til å forakte. Kjenner du ikke en handyman som kan hjelpe deg til å legge gulvet? Jeg skal ikke si noe, jeg sliter meg ihjel for å finne noen som kan hjelpe til innimellom. handyman: mener du en sånn mann som skal ha penger, eller en venn som har tid til overs? ( i vår egoistiske og materialistiske samtid) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 handyman: mener du en sånn mann som skal ha penger, eller en venn som har tid til overs? ( i vår egoistiske og materialistiske samtid) Jeg mener en sånn en som kan hjelpe til for en billig penge eller ei vinflaske. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Pusset opp kjøkkenet. For 4.000,-??? Hadde vel ikke blitt rare kjøkkenet? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg mener en sånn en som kan hjelpe til for en billig penge eller ei vinflaske. Med handyman mener jeg en sexy håndverker som tar betalt in natura *hehe* Samboer'n, selvfølgelig ;o)))) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 En bedre middag ute. Og et par Gucci solbriller som jeg har veldig lyst på, men som er altfor dyre... 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Med handyman mener jeg en sexy håndverker som tar betalt in natura *hehe* Samboer'n, selvfølgelig ;o)))) Hvis du har en handy samboer så er det en grei betaling da ) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Med handyman mener jeg en sexy håndverker som tar betalt in natura *hehe* Samboer'n, selvfølgelig ;o)))) Kan jeg låne'n, og så kan du betale'n??? hehe.... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg mener en sånn en som kan hjelpe til for en billig penge eller ei vinflaske. Hvor finnes slike? Venner med god tid (et paradoks...) Eller... hvor? Please? ps. jeg trenger enten mange, eller en trofast. Så får jeg heller gå ofte på polet 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Da hadde jeg shoppet enda mer:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hvor finnes slike? Venner med god tid (et paradoks...) Eller... hvor? Please? ps. jeg trenger enten mange, eller en trofast. Så får jeg heller gå ofte på polet Vet ikke. Jeg kan bruke faren til minstemann i perioder hvor han er blid på meg og han tar ingen betaling heller. Og han har hjulpet til i snart 20 år. Eneste betalinga han har fått er minstemann ;o) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Vet ikke. Jeg kan bruke faren til minstemann i perioder hvor han er blid på meg og han tar ingen betaling heller. Og han har hjulpet til i snart 20 år. Eneste betalinga han har fått er minstemann ;o) heldig, du, da! (Noe flaks skal vel alle ha..) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hvis du har en handy samboer så er det en grei betaling da ) Jepp! Ganske ålreit 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 For 4.000,-??? Hadde vel ikke blitt rare kjøkkenet? Maling ( skapene er gulla gode, men ikke fargen) og forlengelse av kjøkkenbenken, uten skap under, er det mer enn nok til;o) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Kan jeg låne'n, og så kan du betale'n??? hehe.... Hvis han lånes bort, blir det gjort så sørgelig lite her hjemme, så jeg må ha ham for meg selv! 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 heldig, du, da! (Noe flaks skal vel alle ha..) Men vi er uvenner minst halvparten av tida så det hender jeg må vente altfor lenge ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Maling ( skapene er gulla gode, men ikke fargen) og forlengelse av kjøkkenbenken, uten skap under, er det mer enn nok til;o) Bra for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.