Gå til innhold

Nedtrapping av Zoloft

Anbefalte innlegg

Tole1365380837

Hei.Jeg har nå gradvis trappet ned mitt bruk av Zoloft. Nå er det 2 uker siden jeg tok den siste, halve tabletten. Jeg har brukt medisinen i ca. ett år.Jeg er nå svimmel, trøtt, sover dårlig og utolmodig/hissig. Slik har det vært den siste uken. Det er kveldene som er værst, for det virker som om svimmelheten øker utover dagen. Jeg har fått beskjed fra fastlegen min om at hodet vil henge etter en stund når effekten av Zoloft avtar. Er min forandring bivirkninger av nedtrappingen, og hvor lenge kan jeg forvente å befinne meg i denne tilstanden? jeg er takknemlig for alle svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179041-nedtrapping-av-zoloft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tried it

Jeg stilte for ikke lenge siden samme spm. bare at det gjaldt et anna medikament i samme gruppe som Zoloft. Svaret jeg fikk var at jeg nok fortsatt trengte medisiner. Da hadde jeg trappa ned særdeles langsomt. Legen sa jeg burde fortsette med medisiner.

Jeg venta litt, ville se det an. Nå er jeg like bra som da jeg brukte meidsiner. MEN jeg passer på å stå opp til nogenlunde samme tid hver dag, jeg kommer ut i dagslys og er ganske aktiv. Trur også slike ting hjelper på.

Lykke til hva du nå enn gjøre

Tole1365380837

Jeg stilte for ikke lenge siden samme spm. bare at det gjaldt et anna medikament i samme gruppe som Zoloft. Svaret jeg fikk var at jeg nok fortsatt trengte medisiner. Da hadde jeg trappa ned særdeles langsomt. Legen sa jeg burde fortsette med medisiner.

Jeg venta litt, ville se det an. Nå er jeg like bra som da jeg brukte meidsiner. MEN jeg passer på å stå opp til nogenlunde samme tid hver dag, jeg kommer ut i dagslys og er ganske aktiv. Trur også slike ting hjelper på.

Lykke til hva du nå enn gjøre

Hei tried it !!

Tusen takk for svaret ditt. Jeg er helt bestemt på å slutte med medisinen og kommer derfor ikke til å begynne på medisiner igjen (tror jeg i alle fall nå da). Jeg skal prøve tipset ditt med å stå opp til samme tid hver dag og litt aktivitet kan sikkert ikke skade :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...