Gå til innhold

stemningsstabiliserende?


gunter

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det noen gang er forsøkt stemningsstabiliserende medikamenter mot ptsd?

Har noen "skrekkelige" nedturer som skremmer meg. Dette varer alt fra 1-3 dager.

Har aldri sånne opp-i-skyene-turer som ved manisk dep.

Imellom disse nedturene kan jeg føle meg ganske bra.Lurer på om sånne med.kunne hjelpe så nedturene ikke blir så forferdelig?

Knasker sobril og bruker 15 mg cipralex fast.

Orker snart ikke mere av dette. Det er forferdelig slitsomt.

Kan aldri planlegge noe, disse anfallene kommer jo så brått og jeg har ingen sjanse til å stoppe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest betany

kan være verdt et forsøk! du kan ha rbd, eller du kan være bipolar rapid cycle og enda ikke fått første opptur,eventuelt at den er så mild at du ikke blir helt gal(trenger ikke bli helt crazy fordi om en er bipolar...). Jeg ville ta sjansen. Tror ss kan hjelpe mange som svinger uansett...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...