Hawkwind Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 'Men du besitter muligens noe særskilt kunnskap om hjernefunksjoner og hjerneoppbygging som du kan dele med oss andre DOLere?' Ikke gjør deg dum, er du snill. Uansett bekrefter du altså at > for lite hjerne > mangel på verdi som menneske > bør avlives > her: ved å sultes ihjel. Jeg kan ikke se at du har andre svar. Kan gjenta til det kjedsommelige: Jeg stoler her på legestanden. Hvilken begrunnelse fagprofesjonen her gir, blir igjen lite relevant. Om du har problemer med hva de bestemmer, bør du og kontakte dem og fortelle dem hvorfor deres avgjørelse er feil. 0 Siter
favn Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Kan gjenta til det kjedsommelige: Jeg stoler her på legestanden. Hvilken begrunnelse fagprofesjonen her gir, blir igjen lite relevant. Om du har problemer med hva de bestemmer, bør du og kontakte dem og fortelle dem hvorfor deres avgjørelse er feil. Det virker som om du er snurt over at ikke alle kjøper rapporten du har lagt ut. Det kan vel være på sin plass å avslutte debatten - feks her - om avliving av funksjonshemmede og hvorvidt man skal tenke selv eller ikke. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Det virker som om du er snurt over at ikke alle kjøper rapporten du har lagt ut. Det kan vel være på sin plass å avslutte debatten - feks her - om avliving av funksjonshemmede og hvorvidt man skal tenke selv eller ikke. Rapporten er det nærmeste man kommer en objektiv sannhet her; og fremstiller begge partenes handlingsmåte og historikk i saken. Det er vel verdt å merke seg her at oppdragsgiver for rappporten er en av dem som på prinsippielt grunnlag støtter foreldrenes sak. Faktisk. Men det er klart: Så lenge du er en aktiv propagandist for foreldrene i saken, og konstant utbasunerer at de besitter den hele og fulle sannhet i saken, og at alle andre er løgnere og konspiratører - så har du valgt et syn og et synspunkt på hvordan du betrakter partene i denne saken. Tenke selv ja - sett i et speil i det siste? 0 Siter
favn Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Rapporten er det nærmeste man kommer en objektiv sannhet her; og fremstiller begge partenes handlingsmåte og historikk i saken. Det er vel verdt å merke seg her at oppdragsgiver for rappporten er en av dem som på prinsippielt grunnlag støtter foreldrenes sak. Faktisk. Men det er klart: Så lenge du er en aktiv propagandist for foreldrene i saken, og konstant utbasunerer at de besitter den hele og fulle sannhet i saken, og at alle andre er løgnere og konspiratører - så har du valgt et syn og et synspunkt på hvordan du betrakter partene i denne saken. Tenke selv ja - sett i et speil i det siste? Du får det jo som du vil nå i og med at hun nesten har sultet ihjel, så hva sutrer du egentlig etter? 0 Siter
petter smart Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Nazistene drepte alle psykisk og fysiske funksjonshemmede de kom over de + alle med psykiske lidelser. Det kalles de glemte ofrene. Jeg er fullstendig klar over dette. Men de hadde en helt annen agenda og brukte helt andre argumenter. Det er ikke snakk om å spare penger her. Eller om at noen mennesker er mindre verdt enn andre. Det er snakk om et menneske uten målbar hjerneaktivetet, med en hjerne som svinner hen. Og et menneske som har sagt at hun ikke ønsker å oppbevares på denne måten. Om å respektere hennes ønsker. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Du får det jo som du vil nå i og med at hun nesten har sultet ihjel, så hva sutrer du egentlig etter? Nå tillegger du meg en mening jeg ikke har. Men det er jo ganske typisk din måte å debattere på, det å gi andre mennesker meninger de ikke har når de ikke er av samme oppfatning som deg. Med det avslutter jeg debatten med deg i denne tråden. Så lenge du forholder deg til å komme med personangrep fremfor å snakke sak, er det liten vits i å fortsette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.