Mr Kahn Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 ...og den teite ideen hans om sommertid. I min vinterklokke er den nu passert midnatt med én time, men den fordømmerede dingsen på veggen insisterer på at den nu er TO timer over midnatt. Mine damer og herrer, jeg protesterer - dette er uhørt! *kink i nakken etter all gjespinga* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg liker å leve litt vintertid litt til. Så slipper jeg å legge meg riktig enda. 0 Siter
flisa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Enig - de som vil kan jo for fanken bare begynne på jobben en time før. Det er jo DET som i realiteten skjer - skolen kunne begynt 8 istedet. - Jeg har lakenskrekk i natt 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Enig - de som vil kan jo for fanken bare begynne på jobben en time før. Det er jo DET som i realiteten skjer - skolen kunne begynt 8 istedet. - Jeg har lakenskrekk i natt Jeg har lakenskrekk hver natt. Dessuten sover jeg på en 90cm-seng. Holder jo på å falle ut flere ganger om natten. Best jeg blir her litt til. 0 Siter
flisa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg har lakenskrekk hver natt. Dessuten sover jeg på en 90cm-seng. Holder jo på å falle ut flere ganger om natten. Best jeg blir her litt til. *kikker bort på en på 180* - - senga altså - hehe 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 *kikker bort på en på 180* - - senga altså - hehe hihi... 0 Siter
Gjest Peppermø-Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 *kikker bort på en på 180* - - senga altså - hehe Sukk! Har en sånn en. Men ikke her jeg er nå... *savne, savne* Du har vel en mann oppi der også, du? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 *kikker bort på en på 180* - - senga altså - hehe Lagt merke til at den er tom... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Sukk! Har en sånn en. Men ikke her jeg er nå... *savne, savne* Du har vel en mann oppi der også, du? Nei, han sitter her, i et annet rom, D-Link nettverk...trøtt som fan. 0 Siter
flisa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Sukk! Har en sånn en. Men ikke her jeg er nå... *savne, savne* Du har vel en mann oppi der også, du? Nei - han sitter i et annet rom -men i samme tråd. (Kahn) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nei - han sitter i et annet rom -men i samme tråd. (Kahn) Stemmer, det er han det. 0 Siter
Gjest Peppermø-Daisy (som er 22 og har hele livet foran seg) Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nei, han sitter her, i et annet rom, D-Link nettverk...trøtt som fan. Ikke sovne med hodet på tastaturet da. Må benytte sjansen man har til å sove ved siden av.. *savne, savne* 0 Siter
flisa Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Ikke sovne med hodet på tastaturet da. Må benytte sjansen man har til å sove ved siden av.. *savne, savne* ÅÅÅÅÅÅ, ja da har du sannelig livet foran deg - like gammel som datra mi du 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 ÅÅÅÅÅÅ, ja da har du sannelig livet foran deg - like gammel som datra mi du He, he. Ikke store jenta, nei. Så jeg trenger vel ikke bekymre meg for ektesengen enda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.