Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Hvorfor er folk her inne så forbanna hårsåre?

Fortsetter under...

Gjest Storm i et vannglass
Skrevet

godt spørsmål.. har vel noe med at de føler sterkt for saken de omtaler, om det dreier seg om oppdragelse eller aktiv dødshjelp. Tar det så jævlig personlig.. ;)

Lurer forøvrig på hvorfor de er så forbanna pirkete på andre sine skrivefeil.. blåser seg opp, roper høyt og tar fokus vekk fra den _egentlige_ saken? :|

Gjest Daisy
Skrevet

godt spørsmål.. har vel noe med at de føler sterkt for saken de omtaler, om det dreier seg om oppdragelse eller aktiv dødshjelp. Tar det så jævlig personlig.. ;)

Lurer forøvrig på hvorfor de er så forbanna pirkete på andre sine skrivefeil.. blåser seg opp, roper høyt og tar fokus vekk fra den _egentlige_ saken? :|

Ja, akkurat. De tar det personlig. Men det er det da ingen grunn til. Hvertfall ikke når man diskuterer sak og ikke person. Men det er jo ikke alltid gjeldene her inne... ;o)

Skrevet

Ja, akkurat. De tar det personlig. Men det er det da ingen grunn til. Hvertfall ikke når man diskuterer sak og ikke person. Men det er jo ikke alltid gjeldene her inne... ;o)

nei.. er som regel generelt formulerte problemstillinger eller en personlig greie man skal ta stilling til. Det _kan_ jo hende man har opplevd noe tilsvarende, men det innebærer jo i grunn bare at man uttaler seg, ikke blåser seg opp som et annet lemen.. ;)

Skrevet

nei.. er som regel generelt formulerte problemstillinger eller en personlig greie man skal ta stilling til. Det _kan_ jo hende man har opplevd noe tilsvarende, men det innebærer jo i grunn bare at man uttaler seg, ikke blåser seg opp som et annet lemen.. ;)

..men det innebærer jo i grunn bare at man skal uttale seg, ikke blåse seg opp som et annet lemen.. ;)

..skulle det stå :)

Gjest Daisy
Skrevet

Hi, hi. Dol-lemen. Ja, ja. Jeg har vel hisset meg opp her tidligere jeg også...

Husker spesielt en som mente han var "bedre" enn arbeiderklassen, og måtte finne seg dame med rett familie osv. Mente at jeg kunne ikke forstå det, jeg som var "arbeider" osv. Hva visste han om jeg var adlig greve? Eller prinsesse Martha for den sags skyld... he he. Da hisset jeg meg litt opp... For han angrep meg personlig - om ting han ikke ante noe om.

Annonse

Skrevet

Er det så mange som er det, da? Jeg synes det virker som om det gjelder de færreste.

"...................................."

Gjest Daisy
Skrevet

Er det så mange som er det, da? Jeg synes det virker som om det gjelder de færreste.

Prosentvis kanskje ikke så mange personer. Men mange innlegg som har en eim av hårsårhet.

Skrevet

Jo, du skjønner, folk gjør den feilen at de tar med seg sitt dårlige humør og sine fiaskoer, sorger og bekymringer til tastaturet, og bruker det som et slags alter.

Det eneste de har å støtte seg til er sånne gledespredere som oss.

Gjest Daisy
Skrevet

Jo, du skjønner, folk gjør den feilen at de tar med seg sitt dårlige humør og sine fiaskoer, sorger og bekymringer til tastaturet, og bruker det som et slags alter.

Det eneste de har å støtte seg til er sånne gledespredere som oss.

Smiiiiil

Gjest on and off
Skrevet

Fordi de tilbringer for mye tid her inne og ikke har noe liv utenfor. Dermed betyr det som skrives på dol alt for mye for dem og de tar seg naturligvis nær av det.

Det er min teori.

Skrevet

Fordi de tilbringer for mye tid her inne og ikke har noe liv utenfor. Dermed betyr det som skrives på dol alt for mye for dem og de tar seg naturligvis nær av det.

Det er min teori.

"Fordi de tilbringer for mye tid her inne og ikke har noe liv utenfor"

Hvis det er tilfellet, så er det trist, og bør av sympatiske årsaker ikke latterliggjøres.

"....................................."

Annonse

Gjest on and off
Skrevet

"Fordi de tilbringer for mye tid her inne og ikke har noe liv utenfor"

Hvis det er tilfellet, så er det trist, og bør av sympatiske årsaker ikke latterliggjøres.

"....................................."

Latterliggjør det ikke.

Skrevet

Latterliggjør det ikke.

Var ikke meningen å si at du gjorde det heller - følte bare for å påpeke det. Det er faktisk noe ganske mange forsøker å bruke mot andre her inne. "Skaff deg et liv" etc. Slikt vitner om enten forsvinnende dårlige psykologiske antenner, eller manglende sympati.

"..................................."

Gjest on and off
Skrevet

Var ikke meningen å si at du gjorde det heller - følte bare for å påpeke det. Det er faktisk noe ganske mange forsøker å bruke mot andre her inne. "Skaff deg et liv" etc. Slikt vitner om enten forsvinnende dårlige psykologiske antenner, eller manglende sympati.

"..................................."

...eller at de selv innerst inne føler at de bør skaffe seg et liv. Merk: latterliggjør fortsatt ikke :-)

Skrevet

...eller at de selv innerst inne føler at de bør skaffe seg et liv. Merk: latterliggjør fortsatt ikke :-)

Angrep beste forsvar etc? Mulig det :-)

Det blir jo som med homofobe skaphomser.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Min teori er mange skriver som de prater, med ironi og lettere spydigheter som er humoristisk ment. Men når en ikke kan høre tonefall og se små smil og grimaser som understreker at det ikke er så alvorlig ment, så tolker folk det helt bokstavelig. Og SÅ er det igang! hehe...

Skrevet

"Hvorfor er folk her inne så forbanna hårsåre?"

Tja, det er ikke godt å si, men kanskje fordi vi er hårsår av natur;) hvem vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...