Gjest midia Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 I påsken har min pc blitt infisert av virus. har norman til virusprogram og adawere og spybot. Har også kjørt housecall men ingen klarer å rense/reparere. På brannmuren i norman så får jeg opp mange porter f.eks:6346,3448,135,15118,1027 og mange flere. Er det pga virus jeg får opp dem? så får jeg mange popup vinduer som det står at maskina må kjøre spybot for jeg har virus og popups med at epost innboks er full av spam og om jeg vil rense. Jeg trykker aldri ok på dem for jeg rekner med det er virusene som gjør dette. de virusene som blir funnet heter:HTML_coolweb.A og JAVA_bytever.B Noen som kan si meg hva disse virusene gjør med pc'n? Når vi er frakoplet nettet og spiller f.eks sims så faller sims spillet ned til startsiden og vi får se at maskina prøver å komme seg inn på ei side på nettet over 60 ganger. den siden heter ewizard.cc (det skal være mer bakom men jeg rekker ikke å få det med meg før det forsvinner) håper noen kan forklare litt,ikke vis til engelske nettsider takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.