Gå til innhold

Har du noen gang vunnet ?

Anbefalte innlegg

Gjest ex-bridget
Skrevet

Det slo meg her i påsken når svigerfar kom med en bunke Flax lodd, og hele familien skrapte ivrig. Ut av 10 lodd ble utbyttet 50,- kroner eller noe...

Så lurer jeg - har noen av dere noen gang vunnet noe på sånne skrapelodd (forutenom en hundrelapp eller noe). Eller kjenner du noen som har vunnet noen større premie på slike lodd ?

Det slo meg liksom at hele greia var juks og fanteri...

?!?

Gjest ex-bridget
Skrevet

Har selvfølgelig skrapt mange sånne lodd i mitt liv, så det er ikke kun disse 10 som gjør grunnlaget for at jeg undrer... :-)

Skrevet

Jeg satt ved siden av en bekjent som skrapte fram 50 000 kr engang.

Skrevet

Ei som jobba i barnehagen til gutten min (i sin tid) vant 500 000 kroner på et Flaxlodd.

Gjest Vant 1000,-
Skrevet

Jeg vant 1000 kr. på et Flax-lodd en gang.

Gjest ikke vunnet noe store summer
Skrevet

En episode fra vår lokale bank.

En kunde står å ser ned på et flax-lodd som lå i søplekassen rett ved siden av personen, der var det en premie på 250.000, altså skraperen hadde blingset.

Kunden var ærlig, leverte loddet i skranken, og ved hjelp av video-overvåkningen kunne de kontakte den uvitende vinneren.

....... jeg lurer på om jeg hadde klart å vært så ærlig jeg ...... loddet var jo kastet i søpla ......

Skrevet

Nix - ingen premie over kr 100 her i gården! :-(

Og i Lotto har jeg vel "flesket til" og vunnet ca 150 kroner eller deromkring.

Angela1365380318
Skrevet

har tenkt den tanken også, vet om flere som har vunnet store summer i lotto (fra 70 000 til 3 millioner)men ingen som har vunnet betydelig på skrapelodd.

Gjest Grumpy
Skrevet

Juks er det nok ikke men svært lave odds for å vinne, hvis man ser på premiefordelingen, iflg Norsk tippings sider er det bare 3 lodd med toppremie og 3 lodd med 2. premie per 6 millioner lodd.

Skrevet

Min eks-svigermor vant 1000,- flere ganger. En eks-kollega av søstra mi vant 500.000,- så det går an, men sjansen er uhyre liten.

Skrevet

Hmmm...

jeg vinner det fleste gangene jeg skraper. Men vinner aldri mer enn hundre kr.

Vant forresten engang 500 kr på et skrapelodd.

En venninne av meg vant 5000kr.

Så er nok ikke juks og fanteri.

Gjest Shira12
Skrevet

Selv har jeg vunnet 500 kr en gang på ett flaxlodd.

Men noen jeg kjenner vant 75.000 på ett skrapelodd, det var ikke flaxlodd, men ett annet.

Skrevet

Kjenner ingen. Var i et stort spleise-30-års lag der "bursdagsbarna" fikk et flaxlodd fra hver av gjestene, og endte opp med en diger bunke lodd som de knapt greide komme seg gjennom i løpet av kvelden.

Total gevinst ble vel et par tusen kroner... Skikkelig skuffende!

Skrevet

En sambygding vant en halv million på Flaxlodd, men det er sikkert femten år siden.

Ellers vet jeg om et par-tre lottomillionærer.

Skrevet

Min eks-svigermor vant 1000,- flere ganger. En eks-kollega av søstra mi vant 500.000,- så det går an, men sjansen er uhyre liten.

Jepp, flaks lodd er det det er aller vanskeligst å vinne på, i følge en artikkel i Dine Penger.

Så det er sikkert lurt å spare de pengene....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...