Gå til innhold

Bruker du messenger?

Gjest aol i m

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MSN er vel det vanligste, i alle fall i Norge. Mulig at AOL er mer utbredt i USA. Mannen min har kontakt med flere i USA via MSN.

Ellers er det vel et program man kan bruke der man kan chatte med folk uansett hvilken av disse løsningene de bruker. Husker ikke i farten hva programmet heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSN er vel det vanligste, i alle fall i Norge. Mulig at AOL er mer utbredt i USA. Mannen min har kontakt med flere i USA via MSN.

Ellers er det vel et program man kan bruke der man kan chatte med folk uansett hvilken av disse løsningene de bruker. Husker ikke i farten hva programmet heter.

Det programmet du tenker på er nok Trillian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker messenger-tjenestene både hos MSN, Yahoo og AOL. Det mest vanlige her i Norge er nok MSN og Yahoo messenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...