Gjest Adriana21 Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hei! Jeg leter etter en butikk på nett for damer med store føtter. Er spesielt på utkikk etter sko med høye heler. På forhånd takk for hjelpen :-) 0 Siter
cecily Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Dersom du bor i Oslo eller omegn, så ligger det en slik skobutikk i Trondheimsvn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Dersom du bor i Oslo eller omegn, så ligger det en slik skobutikk i Trondheimsvn. Den har flyttet til nederst i Toftes gate 0 Siter
cecily Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Den har flyttet til nederst i Toftes gate Aha, der har jeg også tråkket en god del. *savne Oslo littegranne* 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Aha, der har jeg også tråkket en god del. *savne Oslo littegranne* He he. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Dersom du bor i Oslo eller omegn, så ligger det en slik skobutikk i Trondheimsvn. Den flyttet til Rathkes gate da det brant i Trondheimsvn (jfr min link). 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Apropos at jeg ble med min mor på skoshopping i dag; Hva regnes egentlig som store føtter? Jeg er ikke personlig interessert i dine bein, men jeg kjenner så mange som har normalt store bein, høye kvinner, men som har slike komplekser for det. Min mor er slik, og mange i hennes generasjon har da mishandlet føttene sine ned i alt for små sko, men vonde liktær som resultat. Det er så tragisk. Som oftest er det jo samsvar mellom skostørrelse og resten av kroppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.