Gå til innhold

Hvor finner jeg sko for damer med store føtter?

Anbefalte innlegg

Gjest Adriana21
Skrevet

Hei! Jeg leter etter en butikk på nett for damer med store føtter. Er spesielt på utkikk etter sko med høye heler.

På forhånd takk for hjelpen :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Dersom du bor i Oslo eller omegn, så ligger det en slik skobutikk i Trondheimsvn.

Skrevet

Dersom du bor i Oslo eller omegn, så ligger det en slik skobutikk i Trondheimsvn.

Den har flyttet til nederst i Toftes gate

Skrevet

Den har flyttet til nederst i Toftes gate

Aha, der har jeg også tråkket en god del.

*savne Oslo littegranne*

Annonse

Skrevet

Aha, der har jeg også tråkket en god del.

*savne Oslo littegranne*

He he.

Gjest malun
Skrevet

Den flyttet til Rathkes gate da det brant i Trondheimsvn (jfr min link).

bugge -jenta
Skrevet

Apropos at jeg ble med min mor på skoshopping i dag; Hva regnes egentlig som store føtter? Jeg er ikke personlig interessert i dine bein, men jeg kjenner så mange som har normalt store bein, høye kvinner, men som har slike komplekser for det. Min mor er slik, og mange i hennes generasjon har da mishandlet føttene sine ned i alt for små sko, men vonde liktær som resultat. Det er så tragisk. Som oftest er det jo samsvar mellom skostørrelse og resten av kroppen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...