HeidiJensen1365380837 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg har fått konstatert kompressjonsbruddi ryggen (virvel 5 og 8) etter bilulykke i oktober. Brudd på nr 8 ble ikke oppdaget før i november og brudd på nr 5 ikke før denne uken. Jeg har gått til kiropraktor som ikke har knekt i det nye området, men i en tidligere whip-lash og også i korsryggen. Jeg har også gått til fysioterapeut og fått akupunktur hos han i tillegg til øvelser og smertelindring i form av varme/laser. Jeg har problemer med å bære og med å løfte. Jeg sover ikke godt pga smertene, og fysioterapeuten mener dette går sakte framover. Kan du si noe generelt om kompressjonsbrudd i ryggen og om hvordan kompresjonsbrudd kan gro? Kan bruddet gro, mens andre deler av ryggen (muskler, sener, vev, disker) sette seg litt skjevt? MVHHeidi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/179125-kompressjonsbrudd-i-ryggen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.