Kengu Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Noen som vet hvem som fikser opp innerdører i Oslo? (legger på ny overflate, lager speildører ol. av vanlige slette dører) Hadde kontakt med en for 1-2 år siden, men klarer ikke for mitt bare liv å finne ham igjen. Tror firmaet holdt til ved Lambertseter ca. Hjelp!??!? 0 Siter
Gjest kan nok ikke hjelpe deg Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Aner ikke, vi kjøpte nye dører hos byggmakker, 395,- pr blad (kampanjepris) + håndtak som jeg kjøpte på Ikea. På hytta kjøpte vi speillister og malte dørene selv. Det er såpass lenge siden at jeg ikke husker prisen på listene. 0 Siter
Elis31 Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Aner ikke, vi kjøpte nye dører hos byggmakker, 395,- pr blad (kampanjepris) + håndtak som jeg kjøpte på Ikea. På hytta kjøpte vi speillister og malte dørene selv. Det er såpass lenge siden at jeg ikke husker prisen på listene. De selger en ny overflate på maksbo som du limer på, den dekker hele døren og ser helt gyselig ut spør du meg. Tror det fineste blir å bare male den. 0 Siter
Kengu Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 De selger en ny overflate på maksbo som du limer på, den dekker hele døren og ser helt gyselig ut spør du meg. Tror det fineste blir å bare male den. De jeg snakker om skjærer ut hulrom døren og lager "ordentlige" speildører. Ikke noe juks med lister og pålimt liksomspeil :-) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 De jeg snakker om skjærer ut hulrom døren og lager "ordentlige" speildører. Ikke noe juks med lister og pålimt liksomspeil :-) Men da må du vel ha ei skikkelig tredør om ikke annet? Ikek ei billig finerdør. Er jo gjerne sistnevnte kategori som blir pusset opp med pålimte lister og slikt. Nytter vel ikke å skjære ut i den iallefall for å få speil. 0 Siter
Gjest må bry meg Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Kan ikke gi deg tips om det du spørr om, men skal dette lønne seg må du ha noen veldig dyre dører??? Tror du får mye billigere dører ved å kjøpe nye... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.