Åsemor Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hva ER det damen i reklamen prøver å si? "Du kan prøve mine herlige sjababbsisser"? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 det har jeg ogås lurt på..!!! I det hele tatt lurer jeg på hele reklamen.. jeg skjønner den ikke.. 0 Siter
cecily Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Les på posen hun holder på. Jeg tror det er en for form for kjøttboller eller no. 0 Siter
Spirello Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 vet ikke hvordan det skrives, men maten det er snakk om er Jugoslaviske kjøttboller... : ) Som er formet som små minipølser.. Svigerfar lager kjempegode! Det er krydderblandinger det er reklame for.. dama skryter på seg oppskriften. Teit reklame, men jeg vurderer å prøve krydderblandingen. 0 Siter
Gjest Cevapcici Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hun sier Cevapcici. http://www.santamaria.no/servlet/santamaria.index 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.