purun Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 ønsker og komme i kontakt med folk som har vært gjennom operasjon som kutter nervetråder for å fjerne svetting i ansikt og hender har selv gjort det føler at en del problemer jeg sliter med har en sammenheng med dette inngrep veldig viktig for meg dette da min livskvalitet er på ett lavmål hei ta kontakt er du snill 0 Siter
Gjest braunschweig Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Svetter du spesielt mye i Sverige?? Les overskriften din en gang til... 0 Siter
purun Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Svetter du spesielt mye i Sverige?? Les overskriften din en gang til... ja der ser du er nokså utafor men da jeg var i sverige skal æ fortelle deg at æ la igjen mye væske av såkalt svette 0 Siter
Gjest gud løkk Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg så en gang et program om dette. Det som kan skje er at svetten bare flytter seg et annet sted. Jeg ville operere fordi jeg svetter så mye under armene, men ble frarådet det da jeg kunne begynt å svette som en gris i trynet i stedet. Vet ikke hvordan det blir i ditt tilfelle da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.