Gå til innhold

operasjon mot svette i sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker og komme i kontakt med folk som har vært gjennom operasjon som kutter nervetråder for å fjerne svetting i ansikt og hender har selv gjort det føler at en del problemer jeg sliter med har en sammenheng med dette inngrep veldig viktig for meg dette da min livskvalitet er på ett lavmål hei ta kontakt er du snill

Fortsetter under...

Gjest braunschweig
Skrevet

Svetter du spesielt mye i Sverige??

Les overskriften din en gang til...

Skrevet

Svetter du spesielt mye i Sverige??

Les overskriften din en gang til...

ja der ser du er nokså utafor men da jeg var i sverige skal æ fortelle deg at æ la igjen mye væske av såkalt svette

Gjest gud løkk
Skrevet

Jeg så en gang et program om dette. Det som kan skje er at svetten bare flytter seg et annet sted.

Jeg ville operere fordi jeg svetter så mye under armene, men ble frarådet det da jeg kunne begynt å svette som en gris i trynet i stedet. Vet ikke hvordan det blir i ditt tilfelle da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...