Gå til innhold

Feber

Gjest Litt dumt spm

Anbefalte innlegg

Gjest Litt dumt spm
Skrevet

Hvor høy feber må en jente på 21 år ha før det er "greit" å skulke studier?

Fortsetter under...

Skrevet

Da må du ta jentas alder og dele på kroppslengde. Legg så til antall ønsket skulkedager, trekk fra skostørrelsen, og vips, du har svaret.

Skrevet

39,2.

hvor høy feber du har avgjør ikke det:-) det er hvordan du føler deg! noen klarer jobben med høy feber, andre ikke:-)

Skrevet

Da må du ta jentas alder og dele på kroppslengde. Legg så til antall ønsket skulkedager, trekk fra skostørrelsen, og vips, du har svaret.

*humre*

Gjest Jada, dumt spm
Skrevet

hvor høy feber du har avgjør ikke det:-) det er hvordan du føler deg! noen klarer jobben med høy feber, andre ikke:-)

Jeg har bare 39 i feber. Har egentlig litt viktig dag på skolen, men føler meg som døende. Tenkte bare at det kanskje var for dårlig å ikke møte opp når jeg har så lite i feber.

Annonse

Skrevet

Jeg har bare 39 i feber. Har egentlig litt viktig dag på skolen, men føler meg som døende. Tenkte bare at det kanskje var for dårlig å ikke møte opp når jeg har så lite i feber.

Tja... har du 40 i feber er du skikkelig dårlig. Har du 41 i feber uten å få den ned, bør du vurdere legevakt litt brennkvikt. Har du 42 i feber, er du mest sannsynlig bevisstløs.

Du bør holde deg hjemme når du har feber, så du slipper andre ulumskheter i tillegg.

Skrevet

Synes 39 i feber er ganske brukbart jeg, da er iallefall jeg ganske halvdød. :)

Skrevet

39 klarer jeg bare såvidt å reise meg fra senga med. trenger tilogmed hjelp for å komme meg på do. tåler feber dårlig :)

ellers synes jeg du bør tenke på at du kanskje er smittsom, og hele resten av skolen din har sikkert ikke lyst å bli syke.

Gjest midia
Skrevet

Du skal ta vare på deg selv,altså være hjemme ved feber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...