Gå til innhold

Blir jeg en atlet?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Nå må du ikke gjøre det vanskeligere enn det er. Hva trener man i? Ikke selskapskjole, ikke dress, ikke bikini, ikke jeans... men i... bukser beregnet på å trene i. Så er det bare å supplere med en passende topp eller t-skjorte. Samt sokker. Og rimelig gode sko som passer til formålet.

Du, ikke ta fra meg alle hinderne nå! Jeg gjør veien så lang som mulig, skjønner ;-)

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

37

• mrxx

14

• Goliath

13

• favn

10

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Jeg synes det er himmelsk å løpe uansett vær og føre.

Det er nesten bedre enn sex.

Får du vondt i knærne på myk skogbunn og i oppoverbakke også? Og har du gode nok sko?

Får vondt i skogen også, ja. Kommer nok både av at jeg overdriver alt jeg begynner på, og at god-skoene mine sikkert er 10 år gamle.

Skrevet

Får vondt i skogen også, ja. Kommer nok både av at jeg overdriver alt jeg begynner på, og at god-skoene mine sikkert er 10 år gamle.

10 år gamle sko holder ikke. Men det er nok dessverre et faktum at noen får vondt i knærne uansett.

Rask stavgang er også utmerket kondistrening som gir bra fettforbrenning.

mil1365380270
Skrevet

10 år gamle sko holder ikke. Men det er nok dessverre et faktum at noen får vondt i knærne uansett.

Rask stavgang er også utmerket kondistrening som gir bra fettforbrenning.

Du kommer aldri til å se meg med staver uten ett par ski til, aldri! Ok, kanskje hvis jeg blir 75, ikke før ;-)

Skrevet

Du, ikke ta fra meg alle hinderne nå! Jeg gjør veien så lang som mulig, skjønner ;-)

Me too. Det gikk greit forrige gang, men nå... nei.

mil1365380270
Skrevet

Me too. Det gikk greit forrige gang, men nå... nei.

Det "mrxx" skrev om magefettet var litt motiverende. Blir jo verre og verre jo eldre jeg blir, starter jeg nå, får jeg kanskje bremset utviklingen litt.

I tillegg til velværefølelsen man får av å trene, men den husker jeg bare som et vagt minne ;-)

Annonse

Skrevet

Kroppsbygging er i større grad en livsstil enn en treningform/idrett. Hvis du kan tenke deg å innrette hele livet ditt, og livet til de rundt deg, etter deg selv og din kropp, så er muligheten teoretisk sett til stede :-)

"......................................"

mil1365380270
Skrevet

Kroppsbygging er i større grad en livsstil enn en treningform/idrett. Hvis du kan tenke deg å innrette hele livet ditt, og livet til de rundt deg, etter deg selv og din kropp, så er muligheten teoretisk sett til stede :-)

"......................................"

Er ikke så inne på terminologien, men du har så klart rett. Dessuten er jeg nok for gammel :-)

Kan godt tenke meg å innrette hele livet mitt, og livet til de rundt meg, etter meg selv og min kropp. Det er de andre som er motstandere. Kjipinger! ;-)

Skrevet

Er ikke så inne på terminologien, men du har så klart rett. Dessuten er jeg nok for gammel :-)

Kan godt tenke meg å innrette hele livet mitt, og livet til de rundt meg, etter meg selv og min kropp. Det er de andre som er motstandere. Kjipinger! ;-)

"Kan godt tenke meg å innrette hele livet mitt, og livet til de rundt meg, etter meg selv og min kropp. Det er de andre som er motstandere. Kjipinger! ;-)"

:-)

En kroppsbygger, ihvertfall når man snakker om en seriøs en, har en livsstil som for meg blir helt bak mål. ALT dreier seg om kroppen, og omtrent hver time av døgnet går med til å gjøre alt for å legge forholdene til rette for muskelvekst. Mange tror at treningen er det mest slitsommme, men jeg forestiller meg den strenge livsstilen med spising, ikke spising etc. som mye mer slitsomt. Treningen er en ganske liten del av en kroppsbyggers tilværelse, når man tar alt det andre med i betraktningen.

"..................................."

Skrevet

Tror jeg hadde vært smellfeit om jeg hadde hatt lett for å legge på meg. Er et slapt, lite matvrak. Så matvrak, at den første tanken min var at jeg kunne spise enda mer, om jeg begynte å trene.

Ble mer motivert etter å ha hørt det med magefettet. Burde sikkert skrive det ut, sånn at jeg må se på det til jeg kryper ned på treningssenteret igjen ;-)

Hehe, ja hvis du tenkte at du kunne spise mer om du trente litt, så er du et llite matvrak:-)

Da bør du gjøre noe med innstilllingen din, men den kan endres hvis du begynner å trene og ser og kjenner at kroppen blir fastere og finere.

Start med å spise mindre, spesielt det måltidet du spiser deg stappmett. Spis en god del mindre, bare såpass at du kjenner metthetsfølselsen. Dette er bare en vane og ikke noe annet.

Magefett er som sagt vanskelig å bli kvitt, så det bør være en sterk motivasjon for å endre livsstil:-)

Når skal du på trening?...kom med en dato nå:-)

mil1365380270
Skrevet

Hehe, ja hvis du tenkte at du kunne spise mer om du trente litt, så er du et llite matvrak:-)

Da bør du gjøre noe med innstilllingen din, men den kan endres hvis du begynner å trene og ser og kjenner at kroppen blir fastere og finere.

Start med å spise mindre, spesielt det måltidet du spiser deg stappmett. Spis en god del mindre, bare såpass at du kjenner metthetsfølselsen. Dette er bare en vane og ikke noe annet.

Magefett er som sagt vanskelig å bli kvitt, så det bør være en sterk motivasjon for å endre livsstil:-)

Når skal du på trening?...kom med en dato nå:-)

Gi deg, ekling! ;-) Må få bestilt den prøvetimen først. Var en ledig i dag, men det rekker jeg ikke. Det er faktisk sant også. Men jeg kan jo ringe og høre når neste ledige er.

Må få tak i en bukse også.

Hva gjør man på en prøvetime? Skal jeg ha på treningstøy, også blir jeg vist alle apparatene? Skal jeg trene, eller bare prøve en gang på hver?

Skrevet

Gi deg, ekling! ;-) Må få bestilt den prøvetimen først. Var en ledig i dag, men det rekker jeg ikke. Det er faktisk sant også. Men jeg kan jo ringe og høre når neste ledige er.

Må få tak i en bukse også.

Hva gjør man på en prøvetime? Skal jeg ha på treningstøy, også blir jeg vist alle apparatene? Skal jeg trene, eller bare prøve en gang på hver?

Hehe,.... da ringer du i løpet av dagen og bestiller en ny time, så kan jeg få datoen i dag...avtale?...:-)

På prøvetimen har du på deg treningstøy. Du blir vist rundt på alle apparatene og får veiledning. Så kan du trene litt og prøve deg litt etterpå, mens du husker hva som ble sagt.

Skrevet

Jeg synes det er himmelsk å løpe uansett vær og føre.

Det er nesten bedre enn sex.

Får du vondt i knærne på myk skogbunn og i oppoverbakke også? Og har du gode nok sko?

Jogge nesten bedre enn sex?......du begynner å bli gammel.

Annonse

Skrevet

Vondt i skogen ved jogging???.............ehh..kanskje du bør barbere deg litt der?...eller i alle fall stusse av en GOD del:-)

Skrevet

Det "mrxx" skrev om magefettet var litt motiverende. Blir jo verre og verre jo eldre jeg blir, starter jeg nå, får jeg kanskje bremset utviklingen litt.

I tillegg til velværefølelsen man får av å trene, men den husker jeg bare som et vagt minne ;-)

*sniff-sniff* Her begynner det å lukte panikk :-)

mil1365380270
Skrevet

Vondt i skogen ved jogging???.............ehh..kanskje du bør barbere deg litt der?...eller i alle fall stusse av en GOD del:-)

Kvitte meg med fletten når jeg har spart så lenge?! Aldri! ;-)

mil1365380270
Skrevet

*sniff-sniff* Her begynner det å lukte panikk :-)

Tror kanskje panikk er det som skal til her ;-)

Skrevet

Kvitte meg med fletten når jeg har spart så lenge?! Aldri! ;-)

Hehe..

Skrevet

Det kan ikke være sant at man må tøye lenger enn en vanlig treningsøkt for å bli myk! Jeg tøyer kanskje 1 time per uke til sammen, og er ganske så myk(synes ikke det selv, for var mykere før, men kommer i hvert fall ned i spagaten ennå:).

Nå har jeg vel ikke skrevet at man må tøye lenger enn en vanlig treningsøkt...?

Men tøying er som trening. Du oppnår effekt etter hvor mye du legger i det - og hvor "lett" du oppnår resultater er også individuelt.

Men de som tror at tøying er noe du kan gjøre 5-10 minutter hver dag, og forventer å bli vesentlig mykere av det - de vil bli skuffet.

Skrevet

Det hørtes bra ut :-) Husker det var sånn en gang, ja. Nå får jeg får snart problemer med å bøye meg over vasken for å pusse tenner ;-)

Så lenge det ikke er fordi magen henger i veien så...:-)

Men husk at du helt klart vil bli både stiv og støl dagene etter trening. Det er heldigvis noe som går over etter hvert.

Dog bør du trene såpass hardt at du kjenner du er litt stiv i kroppen etterpå - uansett hvor godt trent du er:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...