Gå til innhold

Å bulke en annens bil.

Anbefalte innlegg

Gjest Dardy
Skrevet

Min samboer har akkurat kjøpt seg ny bil. Vi hentet den i februar, og han er så glad i den, og pusler med den som det skulle vært hans baby. Han har tatt Ditech-behandling på lakken, for at den skal holde seg fin, og det er hans dyreste kjøp, på mange mange år.

Vi dro glad og fornøyd på påskeferie, på fjellet, og parkerte bilen på en p-plass hvor alle som skal på hyttene sine står.

Da vi kom hjem i går, og han dro forå vaske den, oppdaget han at noen hadde vært borti støtfangeren hans, og lagd bulk, og svær stripe.

Noe så surt. Han ble så lei seg, og det skjønner jeg. Han må skifte hele støtfangeren, og det har vi ikke råd til nå.

Jeg syns det er utrolig råttent gjort av folk å bare bulke biler, og så kjøre videre.

Leser du her på DOL, du som var på Breiset i påsken, så har jeg bare en ting å si:

Takk skal du faen meg ha. Feiging.

Fortsetter under...

Skrevet

Dette er jævlig surt.

Men dere trenger ikke å skrifte støtfangere fordi om den er bulket og ripet. Men skjønner det ut i fra at dere ønsker at den skal være strøken da.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Har vært utsatt for det samme, men den idioten hadde kjørt inn hele forskjermen min så hardt inn i dekket at det ikke gikk an å kjøre med bilen.

Jeg måtte dekke alt selv....

Helt utrolig at folk er så feige!

Skrevet

Har 2 småbulker i førerdøra på BMW'en min etter sånne feige svin. Parkerer så langt unna som jeg kommer når jeg er på kjøpesenter o.l. Kneker meg ALDRI inn i trange hull og parkerer sjelden ved siden av shabby biler. Har dårlig erfaring kan du si.

Tanta mi ble ønsket god jul utenfor butikken med en diger bulk, hele døra var trykket inn og synderen hadde bare stukket av. Utrolig surt!

Skal man ta det på sin egen forsikring må man jo ut med egenandel. Mulig det blir bonustap på det også... Skjønner ikke hva som feiler folk jeg.

Da jeg hadde forrige bilen min (en 1987 Opel Omega) var det ei kjerring som smalt bildøra i sida på bilen min mens jeg stod og fiklet med låsen. Det smalt ganske bra, og når jeg så hva som skjedde kikket jeg på dama og spurte hva faen hun holdt på med. Hun ble paff og spurte hva jeg mente med det. Hallo svarte jeg, du smalt døra i sida på bilen min. Da fikk jeg til svar at hun trodde ikke det gjorde noe, bilen var jo så gammel...

Heldigvis innhentet fornuften meg etter at jeg hadde talt ufattelig fort til 10, jeg sendte kjerringa et drepende blikk og forlot stedet i en viss fart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...