Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre mistet noen episoder, så det er noen uklare punkter! :-) Forklaringer mottas med takk! :-)

1.

Sønnen til hun som begikk selvmord (Zach?) - hva skjedde mellom at han satt hjemme og sturet sammen med faren sin etter at moren var død, og at han bodde i skjul hos venninnen sin fordi han hadde rømt fra rehabilitering? Hvorfor hater faren ham? Er det fordi han som barn drepte sin babysøster, og dette igjen førte til morens selvmord, og farens hat??

2.

Den dama som mannen til Bree var utro med, vet man noe mer om henne?

3.

I går så vi en dame med langt blondt hår som forsøkte å komme seg inn i et hus for å hente noe. Hva er storyen her? Er dette huset til hun gamle dama som ble slått ihjel og begravet?

4.

Moren til hun som skjulte Zach har noe på gang med han kjekkasen, men sist jeg så på så hadde hun sneket seg inn i hans hus og funnet masse penger etc og han ble forbannet. Hva har skjedd i mellomtiden?

På forhånd takk for svar!! :-)

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

23

• Babette

20

• Gemini

14

• Sofline

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest noen ting
Skrevet

1.Jeg vet at sønnen mishandler faren (!), samt han oppførte seg underlig (pyntet med julepynt hos naboen; hun som skal skilles).

2. Hun har barn på samme skole som Bree.

3. Ja.

4. Jeg gikk glipp av en episode. Men de har altså noe på gang nå...

Skrevet

Du må begynne å følge med i timene!

Dette blir gjensitting.

Men jeg har et annet spørsmål som jeg har grublet på i hele natt:

Hun som spiller den løsaktige Maisy (som puler med MIN Rex, hvilken frekkhet!) - hvor har jeg henne fra?

Tror det må være en annen serie, hun virket så kjent.

Skrevet

Dette blir gjensitting.

Hun som spiller den løsaktige Maisy (som puler med MIN Rex, hvilken frekkhet!) - hvor har jeg henne fra?

http://www.channel4.com/entertainment/tv/microsites/D/desperate_housewives/index.html

her står det mye rart, men ikke hvem hun dama er.

er forøvrig helt enig i at hun virket kjent.

Skrevet

Dette blir gjensitting.

http://www.safesearching.com/sharonlawrence/features/

Bl.a. Judge Amy og Caroline in the City

Gjest krepsa
Skrevet

Dette blir gjensitting.

Hun spilte i NYPD Blue. Var nok fra den serien jeg husket henne.

Annonse

Skrevet

http://www.channel4.com/entertainment/tv/microsites/D/desperate_housewives/index.html

her står det mye rart, men ikke hvem hun dama er.

er forøvrig helt enig i at hun virket kjent.

Sharon Lawrence. Hun har en gjesterolle som advokat i Judging Amy (Amy's ungdomsdomstol), er også i Boston Legal og andre serier og filmer.

Var ikke verre enn dette:

http://www.google.com/search?q=desperate%20housewives%20maisy&hl=en&lr=&rls=GGLD,GGLD:2005-13,GGLD:en&sa=N&tab=iw

;-)

Skrevet

Bl.a. Judge Amy og Caroline in the City

Takk. Nei, jeg husker henne ikke fra Judging Amy. Og de andre rollene som nevnes kjenner jeg ikke til.

Det må være en annen rolle jeg husker, som ikke nevnes i den presentasjonen du viste til. Jeg ser henne for meg som mor. Men jeg er bra sur på henne, altså. Tenk å snappe min Rex, den billige tøyta!

Har du fått svar på det du lurte på om Edie etc? Jeg har sett alle episodene og står gjerne til disp.

Skrevet

Sharon Lawrence. Hun har en gjesterolle som advokat i Judging Amy (Amy's ungdomsdomstol), er også i Boston Legal og andre serier og filmer.

Var ikke verre enn dette:

http://www.google.com/search?q=desperate%20housewives%20maisy&hl=en&lr=&rls=GGLD,GGLD:2005-13,GGLD:en&sa=N&tab=iw

;-)

Glemte kanskje det viktigste, NYPD Blue - der hun gifter seg med Sipowicz. Og en rolle i "Caroline in the city" (husker ikke hva den heter på norsk, komiserie)

Skrevet

Takk. Nei, jeg husker henne ikke fra Judging Amy. Og de andre rollene som nevnes kjenner jeg ikke til.

Det må være en annen rolle jeg husker, som ikke nevnes i den presentasjonen du viste til. Jeg ser henne for meg som mor. Men jeg er bra sur på henne, altså. Tenk å snappe min Rex, den billige tøyta!

Har du fått svar på det du lurte på om Edie etc? Jeg har sett alle episodene og står gjerne til disp.

*S* Du gidder ikke svare? ;-)

jeg har printet ut episode-oversikten fra den ene linken, og skal ta med meg hjem og lese! :-)

Så får vi se om det fortsatt gjenstår noe.

Skrevet

Glemte kanskje det viktigste, NYPD Blue - der hun gifter seg med Sipowicz. Og en rolle i "Caroline in the city" (husker ikke hva den heter på norsk, komiserie)

Caroline i storbyen! :-)

Skrevet

Hun spilte i NYPD Blue. Var nok fra den serien jeg husket henne.

Ja, kanskje det er der jeg har henne fra.

Ja! Hun var gift med han tjukke greske politimannen! Takk!

Det er derfor jeg ser henne for meg med en unge, de fikk en sønn med krøller.

Annonse

Skrevet

*S* Du gidder ikke svare? ;-)

jeg har printet ut episode-oversikten fra den ene linken, og skal ta med meg hjem og lese! :-)

Så får vi se om det fortsatt gjenstår noe.

Jo, jeg vil gjerne svare. Og mysteriet er løst. Dama var gift med den korpulente greske politimannen i NYPD blue.

Nå skal jeg oppføre meg ordentlig. Og lese gjennom spørsmålene dine en gang til!

Skrevet

Ja, kanskje det er der jeg har henne fra.

Ja! Hun var gift med han tjukke greske politimannen! Takk!

Det er derfor jeg ser henne for meg med en unge, de fikk en sønn med krøller.

Sipowicz? Tro'kke han er gresk, i alle fall ikke rollefiguren. Navnet er vel mer polsk? Hvor skuespilleren kommer fra vet jeg ikke. Men tror vi tenker på samme rollefigur?

Skrevet

Sipowicz? Tro'kke han er gresk, i alle fall ikke rollefiguren. Navnet er vel mer polsk? Hvor skuespilleren kommer fra vet jeg ikke. Men tror vi tenker på samme rollefigur?

Navnet er jo ikke mye gresk, men jeg mener å huske at de feiret gresk bryllup. Men vi tenker nok på samme mann.

Mørk og svær. Lite hår, bart. Jobbet ofte i par med han nydelige Victor Sifuentes. Som døde.

Skrevet

1. Jeg tror det fortsatt skjuler seg ting rundt dette med Zach og faren, og morens selvmord. Som kanskje ikke var noe selvmord?

Intuisjonen min sier meg at sønnen er snill og ikke det minste gal, og faren er slem.

2. Hobbyhore.

3. Hun heter Edie Britt. Hun bodde hos Martha mens huset hennes ble bygget opp igjen etter brannen. Og hun sier at PCen hennes ble stående igjen der, derfor måtte hun inn i huset hennes. Jeg tror hun er bekymret og aner noe.

4. Hun ønsker ingen forklaring på disse pengene. Vi vet heller ikke hvor de skriver seg fra.

Skrevet

1. Jeg tror det fortsatt skjuler seg ting rundt dette med Zach og faren, og morens selvmord. Som kanskje ikke var noe selvmord?

Intuisjonen min sier meg at sønnen er snill og ikke det minste gal, og faren er slem.

2. Hobbyhore.

3. Hun heter Edie Britt. Hun bodde hos Martha mens huset hennes ble bygget opp igjen etter brannen. Og hun sier at PCen hennes ble stående igjen der, derfor måtte hun inn i huset hennes. Jeg tror hun er bekymret og aner noe.

4. Hun ønsker ingen forklaring på disse pengene. Vi vet heller ikke hvor de skriver seg fra.

Jeg tror heller ikke at Zach drepte baby-søsteren sin.

Det han husker er søsteren og masse blod. Så jeg tror at han har sett søsteren bli drept av faren, men tror at han selv har gjort det.

Skrevet

Jeg tror heller ikke at Zach drepte baby-søsteren sin.

Det han husker er søsteren og masse blod. Så jeg tror at han har sett søsteren bli drept av faren, men tror at han selv har gjort det.

Ja, nettopp. Og faren holder denne tanken ved like ved å la sønnen tro at han er gal og forstyrret.

Jeg lurer på om faren knerta kjerringa også.

Og dette at sønnen mishandler faren tror jeg heller ikke noe på. Det er noe faren vil at omgivelsene skal tro.

Gjest krepsa
Skrevet

Navnet er jo ikke mye gresk, men jeg mener å huske at de feiret gresk bryllup. Men vi tenker nok på samme mann.

Mørk og svær. Lite hår, bart. Jobbet ofte i par med han nydelige Victor Sifuentes. Som døde.

Han her.

Tror også rollefiguren var gresk.

http://abc.go.com/primetime/nypdblue/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...