Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han her.

Tror også rollefiguren var gresk.

http://abc.go.com/primetime/nypdblue/

Tror nok dere tar grundig feil ;-)

"NYPD BLUE/ABC/1994+

*(Dennis Franz/costar) Detective Andy Sipowicz, a dedicated homicide detective of Polish descent working in a busy downtown New York City police station. He married an attorney of Greek descent. Andy leads a tragic life. He is a recovering alcoholic, his only son Andy, Jr. died in the line of duty (killed during a robbery); his second wife, Sylvia was shot and killed in the court house. His partner Bobby Simone died of a heart condition, His next partner, Danny Sorenson was killed during an undercover assignment. The only sunshine in his life is his son, Theo (Sylvia's child)."

http://www.tvacres.com/ethnic_polish_KZ.htm

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&rls=GGLD%2CGGLD%3A2005-13%2CGGLD%3Aen&q=Sipowicz+NYPD+polish+greek

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

23

• Babette

20

• Gemini

14

• Sofline

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jo, jeg vil gjerne svare. Og mysteriet er løst. Dama var gift med den korpulente greske politimannen i NYPD blue.

Nå skal jeg oppføre meg ordentlig. Og lese gjennom spørsmålene dine en gang til!

Polske, han er polsk! :-)

Det var kona som var gresk.

Skrevet

Ja, nettopp. Og faren holder denne tanken ved like ved å la sønnen tro at han er gal og forstyrret.

Jeg lurer på om faren knerta kjerringa også.

Og dette at sønnen mishandler faren tror jeg heller ikke noe på. Det er noe faren vil at omgivelsene skal tro.

Tusen takk for svar - ikke bare om hva som har skjedd men også hva du tror har skjedd! Når man har gått glipp av programmet mister man ikke bare "hard facts", men også det som skjer "mellom linjene"! :-)

Skrevet

Sikkert derfor de feiret gresk bryllup, da! ;-)

Skrevet

Han her.

Tror også rollefiguren var gresk.

http://abc.go.com/primetime/nypdblue/

Ja, jeg har det for meg at vi "traff" hanse greske familie i bryllupet. Men det er meget mulig at Gemini har rett, at det var hun som var gresk.

Og så må jeg flire av meg selv, jeg lever i fortiden. Jeg kalte Jimmy Smits for Victor Sifuentes, og det var antakelig rollenavnet hans i Lov og rett i LA, ikke i NYPD blue.

Skrevet

Jeg er redd du har rett. Jeg er bombesikker på at jeg husker et gresk bryllup, men selvsagt kan det ha vært bruden som var gresk.

Sto det noe fødselsår på henne i omtalen, forresten? Jeg synes hun virket eldre i NYPD blue enn i FF, men det går jo ikke an.

Annonse

Skrevet

Jeg er redd du har rett. Jeg er bombesikker på at jeg husker et gresk bryllup, men selvsagt kan det ha vært bruden som var gresk.

Sto det noe fødselsår på henne i omtalen, forresten? Jeg synes hun virket eldre i NYPD blue enn i FF, men det går jo ikke an.

Plastisk kirurgi??

Skrevet

Hun er 44 år nå, iflg en av sidene hennes.

Skrevet

Hun er 44 år nå, iflg en av sidene hennes.

Takk.

Skrevet

Plastisk kirurgi??

Meget mulig.

Men det kan også skyldes forskjellen i rollefigurer.

Skrevet

Dette med de pengene har ikke jeg fått med meg. Det må ha vært den kvelden jeg var på sykehuset tror jeg.

Men artig serie da!

Skrevet

Ja, nettopp. Og faren holder denne tanken ved like ved å la sønnen tro at han er gal og forstyrret.

Jeg lurer på om faren knerta kjerringa også.

Og dette at sønnen mishandler faren tror jeg heller ikke noe på. Det er noe faren vil at omgivelsene skal tro.

Vi har vel så godt som fått vite at faren drap kona?

Den kofferten/kista som han lempa i elva inneholdt vel levningene hennes? Slik har jeg tolket det hele tiden...

Skrevet

Dette med de pengene har ikke jeg fått med meg. Det må ha vært den kvelden jeg var på sykehuset tror jeg.

Men artig serie da!

Hun var nysgjerrig på hva det var han drev på med, og så snek hun seg rundt i huset hans og snoket. Fant noen penger, og datt ned gjennom loftstaket eller noe sånt og ble sittende fast. Han ble rasende og sa han ikke ville ha noe med henne å gjøre.

Men så ser jeg ikke en episode eller to, og så sitter de og kliner og snakker om sex, så jeg aner ikke hva som har skjedd i mellomtiden! ;-)

Bortsett fra at jeg har fått svar på at man ikke vet noe mer om de penga! ;-)

Annonse

Skrevet

Den kofferten/kista som han lempa i elva inneholdt vel levningene hennes? Slik har jeg tolket det hele tiden...

Oi! jeg har gått glipp av mye skjønner jeg!

Skrevet

Nei, det vi vet er at han har drept nabo Martha, og dumpet liket. Liket av kona lå på gulvet da politiet kom. Han har ikke dumpet levningene hennes, nei.

Offisielt sett begikk kona selvmord, og intet annet er fastslått.

Skrevet

Hun var nysgjerrig på hva det var han drev på med, og så snek hun seg rundt i huset hans og snoket. Fant noen penger, og datt ned gjennom loftstaket eller noe sånt og ble sittende fast. Han ble rasende og sa han ikke ville ha noe med henne å gjøre.

Men så ser jeg ikke en episode eller to, og så sitter de og kliner og snakker om sex, så jeg aner ikke hva som har skjedd i mellomtiden! ;-)

Bortsett fra at jeg har fått svar på at man ikke vet noe mer om de penga! ;-)

Han tilbød seg å forklare, men hun vil kun ha pikk, ikke forklaringer.

Skrevet

Oi! jeg har gått glipp av mye skjønner jeg!

Denne serien har gitt mersmak, ja!

Jeg har vel bare gått glipp av en halv episode, og det er ikke ofte jeg blir hekta på serier :)

Skrevet

Han tilbød seg å forklare, men hun vil kun ha pikk, ikke forklaringer.

Grei skuring! ;-)

Skrevet

Denne serien har gitt mersmak, ja!

Jeg har vel bare gått glipp av en halv episode, og det er ikke ofte jeg blir hekta på serier :)

Jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte finne ut når serien kommer på dvd, og i USA utgis første sesong ikke før enn i september! :-(

Skrevet

Nei, det vi vet er at han har drept nabo Martha, og dumpet liket. Liket av kona lå på gulvet da politiet kom. Han har ikke dumpet levningene hennes, nei.

Offisielt sett begikk kona selvmord, og intet annet er fastslått.

Ja, jeg husker at han drepte naboen.

Men hva var det som var i den kofferten da? Det har vi vel aldri fått se?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...