Gemini Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Han her. Tror også rollefiguren var gresk. http://abc.go.com/primetime/nypdblue/ Tror nok dere tar grundig feil ;-) "NYPD BLUE/ABC/1994+ *(Dennis Franz/costar) Detective Andy Sipowicz, a dedicated homicide detective of Polish descent working in a busy downtown New York City police station. He married an attorney of Greek descent. Andy leads a tragic life. He is a recovering alcoholic, his only son Andy, Jr. died in the line of duty (killed during a robbery); his second wife, Sylvia was shot and killed in the court house. His partner Bobby Simone died of a heart condition, His next partner, Danny Sorenson was killed during an undercover assignment. The only sunshine in his life is his son, Theo (Sylvia's child)." http://www.tvacres.com/ethnic_polish_KZ.htm http://www.google.com/search?hl=en&lr=&rls=GGLD%2CGGLD%3A2005-13%2CGGLD%3Aen&q=Sipowicz+NYPD+polish+greek 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jo, jeg vil gjerne svare. Og mysteriet er løst. Dama var gift med den korpulente greske politimannen i NYPD blue. Nå skal jeg oppføre meg ordentlig. Og lese gjennom spørsmålene dine en gang til! Polske, han er polsk! :-) Det var kona som var gresk. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Ja, nettopp. Og faren holder denne tanken ved like ved å la sønnen tro at han er gal og forstyrret. Jeg lurer på om faren knerta kjerringa også. Og dette at sønnen mishandler faren tror jeg heller ikke noe på. Det er noe faren vil at omgivelsene skal tro. Tusen takk for svar - ikke bare om hva som har skjedd men også hva du tror har skjedd! Når man har gått glipp av programmet mister man ikke bare "hard facts", men også det som skjer "mellom linjene"! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Polske, han er polsk! :-) Det var kona som var gresk. Sikkert derfor de feiret gresk bryllup, da! ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Han her. Tror også rollefiguren var gresk. http://abc.go.com/primetime/nypdblue/ Ja, jeg har det for meg at vi "traff" hanse greske familie i bryllupet. Men det er meget mulig at Gemini har rett, at det var hun som var gresk. Og så må jeg flire av meg selv, jeg lever i fortiden. Jeg kalte Jimmy Smits for Victor Sifuentes, og det var antakelig rollenavnet hans i Lov og rett i LA, ikke i NYPD blue. 0 Siter
Babette Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Polske, han er polsk! :-) Det var kona som var gresk. Jeg er redd du har rett. Jeg er bombesikker på at jeg husker et gresk bryllup, men selvsagt kan det ha vært bruden som var gresk. Sto det noe fødselsår på henne i omtalen, forresten? Jeg synes hun virket eldre i NYPD blue enn i FF, men det går jo ikke an. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Jeg er redd du har rett. Jeg er bombesikker på at jeg husker et gresk bryllup, men selvsagt kan det ha vært bruden som var gresk. Sto det noe fødselsår på henne i omtalen, forresten? Jeg synes hun virket eldre i NYPD blue enn i FF, men det går jo ikke an. Plastisk kirurgi?? 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg er redd du har rett. Jeg er bombesikker på at jeg husker et gresk bryllup, men selvsagt kan det ha vært bruden som var gresk. Sto det noe fødselsår på henne i omtalen, forresten? Jeg synes hun virket eldre i NYPD blue enn i FF, men det går jo ikke an. Hun er 44 år nå, iflg en av sidene hennes. 0 Siter
Babette Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hun er 44 år nå, iflg en av sidene hennes. Takk. 0 Siter
Babette Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Plastisk kirurgi?? Meget mulig. Men det kan også skyldes forskjellen i rollefigurer. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Dette med de pengene har ikke jeg fått med meg. Det må ha vært den kvelden jeg var på sykehuset tror jeg. Men artig serie da! 0 Siter
lurulf Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ja, nettopp. Og faren holder denne tanken ved like ved å la sønnen tro at han er gal og forstyrret. Jeg lurer på om faren knerta kjerringa også. Og dette at sønnen mishandler faren tror jeg heller ikke noe på. Det er noe faren vil at omgivelsene skal tro. Vi har vel så godt som fått vite at faren drap kona? Den kofferten/kista som han lempa i elva inneholdt vel levningene hennes? Slik har jeg tolket det hele tiden... 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Dette med de pengene har ikke jeg fått med meg. Det må ha vært den kvelden jeg var på sykehuset tror jeg. Men artig serie da! Hun var nysgjerrig på hva det var han drev på med, og så snek hun seg rundt i huset hans og snoket. Fant noen penger, og datt ned gjennom loftstaket eller noe sånt og ble sittende fast. Han ble rasende og sa han ikke ville ha noe med henne å gjøre. Men så ser jeg ikke en episode eller to, og så sitter de og kliner og snakker om sex, så jeg aner ikke hva som har skjedd i mellomtiden! ;-) Bortsett fra at jeg har fått svar på at man ikke vet noe mer om de penga! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Vi har vel så godt som fått vite at faren drap kona? Den kofferten/kista som han lempa i elva inneholdt vel levningene hennes? Slik har jeg tolket det hele tiden... Oi! jeg har gått glipp av mye skjønner jeg! 0 Siter
Babette Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Vi har vel så godt som fått vite at faren drap kona? Den kofferten/kista som han lempa i elva inneholdt vel levningene hennes? Slik har jeg tolket det hele tiden... Nei, det vi vet er at han har drept nabo Martha, og dumpet liket. Liket av kona lå på gulvet da politiet kom. Han har ikke dumpet levningene hennes, nei. Offisielt sett begikk kona selvmord, og intet annet er fastslått. 0 Siter
Babette Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hun var nysgjerrig på hva det var han drev på med, og så snek hun seg rundt i huset hans og snoket. Fant noen penger, og datt ned gjennom loftstaket eller noe sånt og ble sittende fast. Han ble rasende og sa han ikke ville ha noe med henne å gjøre. Men så ser jeg ikke en episode eller to, og så sitter de og kliner og snakker om sex, så jeg aner ikke hva som har skjedd i mellomtiden! ;-) Bortsett fra at jeg har fått svar på at man ikke vet noe mer om de penga! ;-) Han tilbød seg å forklare, men hun vil kun ha pikk, ikke forklaringer. 0 Siter
lurulf Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Oi! jeg har gått glipp av mye skjønner jeg! Denne serien har gitt mersmak, ja! Jeg har vel bare gått glipp av en halv episode, og det er ikke ofte jeg blir hekta på serier 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Han tilbød seg å forklare, men hun vil kun ha pikk, ikke forklaringer. Grei skuring! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Denne serien har gitt mersmak, ja! Jeg har vel bare gått glipp av en halv episode, og det er ikke ofte jeg blir hekta på serier Jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte finne ut når serien kommer på dvd, og i USA utgis første sesong ikke før enn i september! :-( 0 Siter
lurulf Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Nei, det vi vet er at han har drept nabo Martha, og dumpet liket. Liket av kona lå på gulvet da politiet kom. Han har ikke dumpet levningene hennes, nei. Offisielt sett begikk kona selvmord, og intet annet er fastslått. Ja, jeg husker at han drepte naboen. Men hva var det som var i den kofferten da? Det har vi vel aldri fått se? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.