Gjest gomle Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hun lyse var også en mor i klassen til tvillingene til hun ene av fruene. Jeg tror iallfall det var hun som var så grusom. Skikkelig glansbilde. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ja, det stemmer. Det må ha vært noe kompromitterende bevismateriale som ble dumpet. Tror ikke noen av fruene jobber noe særlig, nei. Lynette vil gjerne, men det synes å være "upassende" når man har barn. Susan jobber vel hjemmefra, tror jeg. Skriver? Hun har i alle fall en publisher som maser på henne. Tenk på Gabrielle, som bare går på stas, med hushjelp og uten barn. Du som kan dette med lov: Jeg tipper at hustrubidrag ved skilsmisse fortsatt eksisterer der over. Vet du noe om det? Nå svarer du vel med en lang link igjen... Susan illustrerer barnebøker, så vidt jeg husker. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg har sett alle episodene (tror jeg) og alle omstendighetene ved selvmordet og hva som har sjedd i den familien vites enn å ikke, annet enn at Mary Alice (ifølge Zhack(skrives det sånn?)) begikk selvmord pga. noe Zack gjorde. Og så gravde faren en kiste opp i hagen som viste seg å inneholde en kvinnelik. 0 Siter
Gjest another user Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ja, det stemmer. Det må ha vært noe kompromitterende bevismateriale som ble dumpet. Tror ikke noen av fruene jobber noe særlig, nei. Lynette vil gjerne, men det synes å være "upassende" når man har barn. Susan jobber vel hjemmefra, tror jeg. Skriver? Hun har i alle fall en publisher som maser på henne. Tenk på Gabrielle, som bare går på stas, med hushjelp og uten barn. Du som kan dette med lov: Jeg tipper at hustrubidrag ved skilsmisse fortsatt eksisterer der over. Vet du noe om det? Nå svarer du vel med en lang link igjen... Hm... "Tror ikke noen av fruene jobber noe særlig, nei". Vet ikke jeg, synes det ser ut som de jobber for harde livet, jeg? Lynette har 4 hyperaktive barn som hun tar seg av selv (i hv f til hun fikk praktikant). Susan er illustratør eller forfatter eller hva det var. Edie Britt er eiendomsmegler. Bree er perfeksjonistisk husmor, med sikkert et utall verv rundt omkring. Så da gjenstår det vel Gabrielle, som sant nok ikke ser ut til å ha det for travelt. Men du mener nok at arbeid kun gjelder som arbeid når man får lønnsslipp hver måned og har lovbestemt ferie, sånn som Alle Oss Andre? 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg tror heller ikke at Zach drepte baby-søsteren sin. Det han husker er søsteren og masse blod. Så jeg tror at han har sett søsteren bli drept av faren, men tror at han selv har gjort det. Hva med det skjellettet i kista? Det var jo av en voksen kvinne. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Men naboen ble vel begravet ute i naturen? Ikke dumpet i elva? Ellers: er det noen av disse damene som JOBBER??? På engelsk heter serien jo "desperate housewives". 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hva med det skjellettet i kista? Det var jo av en voksen kvinne. Les gjennom hele tråden, så finner du teorien. Eller: Han rørleggeren er egentlig ikke rørlegger, det er et skalkeskjul. Han leter etter en kvinne - som skal ha forsvunnet i dette nabolaget - og vi spekulerer nå i om det er hun som ble gravd opp av hagen. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det som ble dumpet i elven var vel noe gammelt som først ble gravd opp fra hagen? Kanskje lillesøsteren? Liket i hagen var en voksen kvinne. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Les gjennom hele tråden, så finner du teorien. Eller: Han rørleggeren er egentlig ikke rørlegger, det er et skalkeskjul. Han leter etter en kvinne - som skal ha forsvunnet i dette nabolaget - og vi spekulerer nå i om det er hun som ble gravd opp av hagen. Selvfølgelig... :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Apropos Gabrielle: det at hun brente passet istedenfor papirene lover jo ikke bra for Carlos! ;-) Han hadde vel neppe regnet med dét! Ps: Hva sitter'n i varetekt for, forresten? Hvorfor brente hun passet? 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 På engelsk heter serien jo "desperate housewives". Velkommen etter... ;-) Sånn ca 5 timer senere... hihi 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Velkommen etter... ;-) Sånn ca 5 timer senere... hihi Det er noen av oss som skal tjene til livets opphold... :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det er noen av oss som skal tjene til livets opphold... :-) Multitasking! Jeg tjener til livets opphold også, skjønner du :-) 0 Siter
noami Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hvorfor brente hun passet? Tja, helt frem til hun fikk vite om passet og papirene hadde hun virkelig trodd mannen var uskyldig i det hele og var virkelig fortvilet på hans vegne..... men da han fortalte henne om hvordan finne passet (finne pass = levere inn til myndighetene = mannen kan få komme hjem igjen)+ at hun måtte brenne papirene (som antageligvis beviser han var medskyldig) så skjønte hun at han ikke var uskyldig og det ødela noe for henne da...den nyfunne kjærligheten til mannen eller noe sånt Men jeg fikk aldri med meg hva mannen var anklagd for, mistet en eller to episoder selv.. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Tja, helt frem til hun fikk vite om passet og papirene hadde hun virkelig trodd mannen var uskyldig i det hele og var virkelig fortvilet på hans vegne..... men da han fortalte henne om hvordan finne passet (finne pass = levere inn til myndighetene = mannen kan få komme hjem igjen)+ at hun måtte brenne papirene (som antageligvis beviser han var medskyldig) så skjønte hun at han ikke var uskyldig og det ødela noe for henne da...den nyfunne kjærligheten til mannen eller noe sånt Men jeg fikk aldri med meg hva mannen var anklagd for, mistet en eller to episoder selv.. Tror det var import eller produksjon av varer som var produsert under slavekontrakter. 0 Siter
Babette Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hm... "Tror ikke noen av fruene jobber noe særlig, nei". Vet ikke jeg, synes det ser ut som de jobber for harde livet, jeg? Lynette har 4 hyperaktive barn som hun tar seg av selv (i hv f til hun fikk praktikant). Susan er illustratør eller forfatter eller hva det var. Edie Britt er eiendomsmegler. Bree er perfeksjonistisk husmor, med sikkert et utall verv rundt omkring. Så da gjenstår det vel Gabrielle, som sant nok ikke ser ut til å ha det for travelt. Men du mener nok at arbeid kun gjelder som arbeid når man får lønnsslipp hver måned og har lovbestemt ferie, sånn som Alle Oss Andre? Enten har man jobb, eller så har man det ikke. At man likevel kan ha mye å fylle dagene med, er en annen sak. For øvrig tror jeg det er atskillig mindre slitsomt å ha 150 % stilling enn å være hjemme med ungene til Lynette. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Dette kunne jeg hatt lyst å svare på. Men jeg ser at du har fått forklart alt allerede... Nøjer meg bare med å kommentere at jeg er enig i at beskrivelsen "kjekkas" passer på han som dater moren til hun som gjemte Zack. (bare for å lage en komplisert setning) 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Dette kunne jeg hatt lyst å svare på. Men jeg ser at du har fått forklart alt allerede... Nøjer meg bare med å kommentere at jeg er enig i at beskrivelsen "kjekkas" passer på han som dater moren til hun som gjemte Zack. (bare for å lage en komplisert setning) *he he* 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 På engelsk heter serien jo "desperate housewives". *S* Vet jo det da, men mer ment somet retorisk spørsmål. "At det går an", liksom! ;-) 0 Siter
favn Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har sett to-tre episoder av denne serien, men såååå utrolig er den da ikke. Det har vært laget atskillig bedre, mer fiffige og framfor alt mer ondskapsfulle skildringer av pastell-middelklassen i USA. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.