Gjest finner det f... ikke! Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Leter etter en bursdagsdato, men finner det ikke! Så under skatteliste, men der finner jeg bare fødselsår. Jeg trenger som sagt bursdagsdatoen!! Noen som vet hvor jeg kan lete? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jolanda Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 eldre skattelister.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 eldre skattelister.. Også så langt tilbake som for år 2000 så ligger kun fødselsår ute, ikke dato. Du må nok bruke andre fremgangsmåter. Ringe vedkommende og spørre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 http://aftenbladet.no/skatt/ Kryss av for 2001 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simiana Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Se her: http://aftenbladet.no/skatt/ Du må velge 2001. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simiana Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 http://aftenbladet.no/skatt/ Kryss av for 2001 Der var du før meg, gitt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Der var du før meg, gitt ;-) Alltid først, alltid best, er mitt motto;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Alltid først, alltid best, er mitt motto;o) Du er jo ikke Linkeline for ingenting! ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Også så langt tilbake som for år 2000 så ligger kun fødselsår ute, ikke dato. Du må nok bruke andre fremgangsmåter. Ringe vedkommende og spørre? HA" nå var det altså en link du ikke visste om! *fryder seg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 HA" nå var det altså en link du ikke visste om! *fryder seg* Hehe - det er helt sikkert et par andre nettsider der ute som jeg heller ikke kjenner til... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hehe - det er helt sikkert et par andre nettsider der ute som jeg heller ikke kjenner til... ;-) Men det er ikke sikkert du har de samme sidene på internetten din som jeg har vettø *gjør seg dum og trøster* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Men det er ikke sikkert du har de samme sidene på internetten din som jeg har vettø *gjør seg dum og trøster* Hehe - akkurat her jeg sitter nå skal jeg si deg at jeg har tilgang på LANGT færre nettsider enn deg ja. Bedriftens brannmur heter sånt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.