Gå til innhold

Hvor kjøpe mobil?

Anbefalte innlegg

Gjest gomle
Skrevet

Hvor lønner det seg å kjøpe mobil, altså økonomisk? Eller blir det omtrent det samme i de forskjellige butikkene? Tegner man abonnement med et teleselskap der man kjøper mobilen, eller må man gjøre det utenom? Er litt fersk.. :-)

Fortsetter under...

Gjest Mobilius
Skrevet

Tror ikke prisene er differensiert, men utvalget varierer.

Anbefaler deg å dra på elkjøp, expert eller lefdahl hvis du har tilgang på disse.

Skrevet

Vet du hvilken mobil du vil ha lønner det seg å kjøpe den på nettet. Da kan du spare et par hundre kroner.

pcutstyr.no er landets billigste nettbutikk.

Det beste er å kjøpe tlf uten abbonement, da kan du bruke f.eks chess som ikke har noe månedsabbonement.

Gjest den gyldne sol
Skrevet

Anbefaler deg å dra på elkjøp, expert eller lefdahl hvis du har tilgang på disse.

Elkjøp har billige priser, men meget dårlig service hvis mobilen går i stykker.

Jeg råder alle til å gå til seriøse forhandlere hvor det også er hjelp og få hvis ting går galt. Det er dyrere i innkjøp, men man kan få ha lånetelefon hvis man må vente på reparasjon. Så hvis man er avhengig av telefonen så er dette det beste valget.

Selvsagt kommer det ann på mobilen som kjøpes også, hvis det er en billigtelefon man er ute etter så er det jo det samme hvor det kjøpes. Da blir det heller til at man kaster og kjøper ny når ting går i stykker.

Gjest krepsa
Skrevet

Jeg vil absolutt _ikke_ anbefale Elkjøp. Så elendig service om noe skulle skje med mobilen.

Tror jeg holdt på i over 3 mnd. før jeg fikk orden på min mobil.

Annonse

Gjest IKKE fan av Elkjøp nei
Skrevet

Jeg vil absolutt _ikke_ anbefale Elkjøp. Så elendig service om noe skulle skje med mobilen.

Helt enig !!!!

Vi har holdt på med Elkjøp i 9 måneder nå !!!

De måtte sende mobiltelefonen vår 3 ganger, og verkstedet måtte bekrefte samme feil 3 ganger.

Da fikk vi telefon om at vi kunne ta oss ut en ny telefon.

Telefonen vi leverte inn ga vi 1699,- for ifjor, vi kunne ta oss ut en telefon nå innenfor den prisen, vi ville ikke få tilbake penger eller mellomlegg, telefonen vi kjøpte nå kostet 1199,-.

Da vi ville ha med et extra minnekort til telefonen, sa de at vi måtte betale mellomlegget, men DA protesterte jeg, skulle de da putte de resterende pengene de fikk fra Samsung i lomma de da !!!

De ga seg tilslutt på det da.

Nei, Elkjøp er en DÅRLIG kjede !!!!

De reklamerer så fint om garantier i hytt og pine, men når vi har bruk for dem, så må vi "kjempe".

lalala1365380457
Skrevet

Elkjøp har billige priser, men meget dårlig service hvis mobilen går i stykker.

Jeg råder alle til å gå til seriøse forhandlere hvor det også er hjelp og få hvis ting går galt. Det er dyrere i innkjøp, men man kan få ha lånetelefon hvis man må vente på reparasjon. Så hvis man er avhengig av telefonen så er dette det beste valget.

Selvsagt kommer det ann på mobilen som kjøpes også, hvis det er en billigtelefon man er ute etter så er det jo det samme hvor det kjøpes. Da blir det heller til at man kaster og kjøper ny når ting går i stykker.

jeg fikk tilbud om lånetelefon hos elkjøp, og også rask og god service!

lalala1365380457
Skrevet

Vet du hvilken mobil du vil ha lønner det seg å kjøpe den på nettet. Da kan du spare et par hundre kroner.

pcutstyr.no er landets billigste nettbutikk.

Det beste er å kjøpe tlf uten abbonement, da kan du bruke f.eks chess som ikke har noe månedsabbonement.

neineinei! ikke chess, men mobyson! 40øre sms, 79øre min til fasttelefon/mobil. ingen månedsavgift, kun forhåndsbetalt mobilabbonement (kontantkort). billigst! =D

Skrevet

Vi har kjøpt alle våre mobiltelefoner på Elkjøp (5-6 til sammen?), og har bare gode erfaringer.

Og de to siste tok vi forsikring på, og fikk bruk for den på den ene. Mista den i bakken - og fikk en helt ny makan uten mange spørsmål.

Skrevet

Kjøpte for en tid siden en Sony Ericsson K700i på internett uten abonnement. Sparte rundt 1200 på det

Skrevet

Kjøpte for en tid siden en Sony Ericsson K700i på internett uten abonnement. Sparte rundt 1200 på det

Hvor kjøpte du den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...