Gå til innhold

Har du mobil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skorpionfisken
Skrevet

Ja selvfølgelig.

Men jeg har ikke fasttelefon.

Annonse

Skrevet

Ja, det har jeg. En SE K700i. Og den er fin å ha ...

Skrevet

Selvsagt har jeg mobil! Har hatt det i mange år.

Skrevet

Ja, det har jeg. En SE K700i. Og den er fin å ha ...

Er du fornøyd med den? Vurderer å bytte fra SE T610 til nettopp K700. Men S700 er jo også litt fancy da... Og andre merker har jeg ikke oversikt over...

Gjest selvfølgelig en Nokia
Skrevet

selvfølgelig har jeg en det, og det er

Skrevet

Jepp. En Siemens C55 (?), holder lenge for meg. Trenger den ikke til annet enn å ringe med og å sende/motta tekstmeldinger jeg.

Har ikke fasttelefon foreløbig.

Skrevet

Er du fornøyd med den? Vurderer å bytte fra SE T610 til nettopp K700. Men S700 er jo også litt fancy da... Og andre merker har jeg ikke oversikt over...

Jeg er veldig fornøyd med telefonen (tastene er kanske litt tette, litt langt nede - men det går greit).

S700 er jo en nyere modell med mye bedre kamera bl.a., men den er jo nesten dobbelt så dyr også.

Ja - jeg kan anbefale en K700i.

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

hvordan klarer du deg uten en mobil? jeg klarer meg ikke en dag uten jeg..

Gjest ex-bridget
Skrevet

Ja, og det har jeg hatt i 10 år....

Gjest eneste uten?
Skrevet

hvordan klarer du deg uten en mobil? jeg klarer meg ikke en dag uten jeg..

Jeg brukte mobilen mye (sms), men nå er jeg vant til å ikke ha mobil. Jeg bruker heller mailen, men jeg har venner som sier at jeg må få meg mobil siden jeg da er lettere å få tak i. Mindre stress også uten mobil (jobben ringte hele tiden).

Skrevet

Jeg har mobil, ja. Føler meg litt "lost" hvis jeg ikke har den med meg, må innrømme det. ;)

Gjest noe annet
Skrevet

Jeg har mobil, ja. Føler meg litt "lost" hvis jeg ikke har den med meg, må innrømme det. ;)

Å, gleder meg til lost i kveld... Kom på det nå.

Skrevet

Å, gleder meg til lost i kveld... Kom på det nå.

Ja!

Lost er et høydepunkt på onsdagskvelden, pga en viss Sawyer ;) hehe

Gjest Grumpy
Skrevet

Ja!

Lost er et høydepunkt på onsdagskvelden, pga en viss Sawyer ;) hehe

Det er Kate som står for høydepunktene i serien for meg (begge to, burde jeg kanskje si...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...