Gå til innhold

Har du mobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det ja, og slår den nok alt for sjeldent helt av...

Fortsetter under...

Skrevet

Har det ja, og slår den nok alt for sjeldent helt av...

Går det an å slå den av? ;-)

Skrevet

Jeg brukte mobilen mye (sms), men nå er jeg vant til å ikke ha mobil. Jeg bruker heller mailen, men jeg har venner som sier at jeg må få meg mobil siden jeg da er lettere å få tak i. Mindre stress også uten mobil (jobben ringte hele tiden).

MIsunner deg litt....jeg har to...

Gjest blame
Skrevet

Føler nesten at jeg MÅ ha det, da jeg er student og ikke har fasttelefon. Når jeg flytta hjemmefra, flytta jeg til andre siden av landet, og da var det viktig for meg å komme i kontakt med familien, ellers skulle jeg følt meg VELDIG ensom, tror jeg. Det var en trygghet for foreldrene mine også, jeg hadde kontantkort og sjelden råd til å fylle opp, så da ga pappa meg en telefon med abonnement "i tilfelle det skjer noe". Føltes trygt.

Gjest malun
Skrevet

Ja, jeg har mobiltelefon - og jeg er ganske avhengig av den, både jobbmessig og privat.

Annonse

Skrevet

Ja. Har hatt en ei-kroners mobil helt til jeg fikk en ny og dyr en i bursdagsgave. Foreløpig trivdes jeg best med den gamle og enkle, med lyder som jeg faktisk tok for å være ringelyder, men jeg blir kanskje vant med et helt orkester når det ringer sånn etter hvert...

hare1365380455
Skrevet

Ja!

Lost er et høydepunkt på onsdagskvelden, pga en viss Sawyer ;) hehe

Ja han er bra, han!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...