martis Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Har det ja, og slår den nok alt for sjeldent helt av... 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Har det ja, og slår den nok alt for sjeldent helt av... Går det an å slå den av? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg brukte mobilen mye (sms), men nå er jeg vant til å ikke ha mobil. Jeg bruker heller mailen, men jeg har venner som sier at jeg må få meg mobil siden jeg da er lettere å få tak i. Mindre stress også uten mobil (jobben ringte hele tiden). MIsunner deg litt....jeg har to... 0 Siter
Gjest blame Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Føler nesten at jeg MÅ ha det, da jeg er student og ikke har fasttelefon. Når jeg flytta hjemmefra, flytta jeg til andre siden av landet, og da var det viktig for meg å komme i kontakt med familien, ellers skulle jeg følt meg VELDIG ensom, tror jeg. Det var en trygghet for foreldrene mine også, jeg hadde kontantkort og sjelden råd til å fylle opp, så da ga pappa meg en telefon med abonnement "i tilfelle det skjer noe". Føltes trygt. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ja, jeg har mobiltelefon - og jeg er ganske avhengig av den, både jobbmessig og privat. 0 Siter
Line Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ja. Har hatt en ei-kroners mobil helt til jeg fikk en ny og dyr en i bursdagsgave. Foreløpig trivdes jeg best med den gamle og enkle, med lyder som jeg faktisk tok for å være ringelyder, men jeg blir kanskje vant med et helt orkester når det ringer sånn etter hvert... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Ja! Lost er et høydepunkt på onsdagskvelden, pga en viss Sawyer hehe Ja han er bra, han!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.