Gå til innhold

elektrosjokk mot angst?


Gjest trudelutten71

Anbefalte innlegg

Gjest trudelutten71

Eg vart deprimert i 1998-1999, og det har utvikla seg til angst.

Før dette var eg glad, trygg og energisk.

No klarer eg ikkje å bli kvitt angsten. Er ikkje deprimert lenger, for eg gjekk til psykolog i eit år, ein til to ggr i veka, brukte remeron og vart meir bevisst meg sjølv.

Men etter dette har eg jobba med å ikkje la angsten og andre negative tanker få overtaket, men det er altfor vanskelig og eg klarer det ikkje.

Har fortalt vennene mine om det.For eg har vanskeligheter med å gå ut på byen ilag med dei, og måtte forsikre meg om at dei ikkje lot meg stå aleine, ettersom eg ikkje klarer å sørge for meg sjølv.

Dette hadde eg aldri problem med før. Hadde masse å snakke om, og overskudd til å passe på at vennene mine koste seg også. No er det slik at eg har opplevd å nesten bli paralysert, og ikkje eingong klare å bevege meg ut av lokalet.

Så no for tida,når eg merker tendensene, så går eg heim før det blir for gale.

Har også prøvd å fortrenge det, å late som ingenting(sjølv om både eg og vennene veit det), for å se om eg på den måten kunne trykke det vekk.

Det virka kansje ein liten stund, men ikkje i lengden.

Eg har sidan år 2000 vore veldig bevisst meg sjølv, og prøvd å være rolig og ekte.

No føler eg det er blitt slik at eg er blitt sjenert, og ikkje tør å være glad nesten, av frykt for å være falsk. På ein måte er det jo riktig, for eg er jo ikkje glad. Men av og til hadde det vore kjekt å kunne late som, slik at ikkje min usikkerhet skal overføres på andre.Og her er det som får folk til å snakke om sosial intelligens.

No er det angsten som styrer,

Pluss at eg sjølvsagt har lyst til å bli trygg og dermed glad igjen for godt!!

Eg lurer på om elektrosjokk kan være tingen for meg, som for å røske meg ut av denne tilstanden av usikkerhet, energiløshet, tafatthet og "stum av angst"-het.

Veit at dette sjølvsagt må gå gjennom ein psykolog, men eg ønsker å høyre evt fleire forskjellige synspunkter.

Korleis virker elektrosjokk? Har søkt på siden ¨dekans, og på internett, men fann ikkje anna enn avis-artikler uten info eller linker til emnet.

Gleder meg til svar!!

(ps. skal begynne igjen hos psykologen, som eg gjekk til i den verste depresjons-perioden i år 2000)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dessverre har elektrosjokk, ECT, ingen effekt på angst.

Psykoterapi evt kombinert med medisiner i en periode, er det som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...