mariaflyfly Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Til hælvete med hele den forp*** møkkabedrifta og det faens kundesenteret! mener 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Uffda! Må huske å ha lang lunte når du skal handle der ;-) Er det som har skjedd med deg da? De driller (gjorde det før i alle fall) de ansatte i service, så det hjelper kanskje å klage sin nød? 0 Siter
noami Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 *comfort* Ikea er bra så lenge en ikke er nødt til å bestille noe som ikke er på lager........... 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hvorfor klager alle på Ikea? Har handlet mye der vi, og hatt null problemer! Kanskje bare flaks da....? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hvorfor klager alle på Ikea? Har handlet mye der vi, og hatt null problemer! Kanskje bare flaks da....? hvilken ikea da? har samme erfaring, bare god service, men handler selv i trondheim, den i trondheim har vunnet begge servicemålinger.. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Tja - har klager på varer der flere ganger jeg - uten problemer. Så lenge jeg er vennlig med kundebehandler, og lar dem få foreta seg den saksbehandling de er pålagt å ta, så går det så fint som bare det ut fra min erfaring. Og har man en dårlig kundeserviceopplevelse, vil det stort sett skyldes at en av kundebehandlerne har en dårlig dag. De er mennesker de og vettu. 0 Siter
flisa Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 hvilken ikea da? har samme erfaring, bare god service, men handler selv i trondheim, den i trondheim har vunnet begge servicemålinger.. Ja, ALT MED IKEA ER BRA _ JEG VIL BOOOO DER! 0 Siter
Gjest mariaflyfly - blid igjen :) Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Etter at jeg omtrent gikk gjennom telefonrøret til kundeservice for tredje gang i dag, endte det heldigvis bra. De sender en budbil i morra tidlig for å komme med de varene jeg ikke fikk, samt ta med seg haugen med ting jeg ikke hadde bestilt. Så da krysser jeg bare fingre og tær for at den budbilen faktisk dukker opp. Noen ganger funker det faktisk å bli sinna. 0 Siter
cecily Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Kjøpe varer som en får ta med seg med en gang går bra, men å bestille varer, det går som regel ikke bra. Å ringe til kundesenteret og klage, det bruker heller ikke å gå spesielt bra. 0 Siter
Line Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 hvilken ikea da? har samme erfaring, bare god service, men handler selv i trondheim, den i trondheim har vunnet begge servicemålinger.. Hun som er daglig leder i Trondheim blir man jo i godt humør bare av å se på! Makan til dame med pågangsmot og tæl skal man lete lenge etter. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Kjøpe varer som en får ta med seg med en gang går bra, men å bestille varer, det går som regel ikke bra. Å ringe til kundesenteret og klage, det bruker heller ikke å gå spesielt bra. Har (nesten) bare positivt å si om Ikea, jeg. Jeg bestilte masse møbler derfra i høst. Fikk dem levert hjemme, no problema:) Sexy Ikea-menner bar møblene opp alle trappene til leil. min, hihi;) Skru dem sammen måtte jeg jo klare sjøl, men det gikk så fint, så!Ikke en skrue manglet. Et lite lack bord var imidlertid blitt noe oppskrapt under transporten, viste det seg. Men nok en gang: no problema. Ringte kundesenteret, som ba meg sende det tilbake. Gjorde så, og fikk nytt i posten etter et par dager:) 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Har bare gode erfaringer , selv når jeg har klaget. De har ordnet opp og det er aldri noe problem med bytting av varer heller. Men, det er godt at en ikke kjøper kjøkken så ofte, for der skal en ha både god tid og tolmodighet før en får hjelp. (Er stort sett på Slependen.) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Kjøpe varer som en får ta med seg med en gang går bra, men å bestille varer, det går som regel ikke bra. Å ringe til kundesenteret og klage, det bruker heller ikke å gå spesielt bra. Akkurat det var min erfaring i går også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.